Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 ? Anonymous poster hash: 666ce...b51
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Bruk såpe og vann! Om du skal bruke antibac ville jeg skyldt godt etterpå i alle fall. Anonymous poster hash: ca6a0...4e7
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Bruk såpe og vann! Om du skal bruke antibac ville jeg skyldt godt etterpå i alle fall. Anonymous poster hash: ca6a0...4e7 Hvorfor det? Antibac skal dunste bort, og man kan faktisk bruke det på f.eks bestikk. Helt trygt. Anonymous poster hash: 8707e...768
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Bruk såpe og vann! Om du skal bruke antibac ville jeg skyldt godt etterpå i alle fall. Anonymous poster hash: ca6a0...4e7 Hvorfor det? Antibac skal dunste bort, og man kan faktisk bruke det på f.eks bestikk. Helt trygt. Anonymous poster hash: 8707e...768 Ja, jeg bruker antibac.. Anonymous poster hash: 97410...28e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Zalo og vann er best. Ville ikke hatt sånne kjemikalier inn i kjeden. Anonymous poster hash: 6dc07...6ca
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 du kan kjøpe egen rens til sånt på kondomeriet, evnt bestille på nett da de har egen nettside. Anonymous poster hash: a4334...f6e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Zalo og vann er best. Ville ikke hatt sånne kjemikalier inn i kjeden. Anonymous poster hash: 6dc07...6ca Kjemikalier?? Det er BARE alkohol i antibac, som fordamper. Absolutt ingen kjemikalier og mye bedre (og renere) enn dildorens fra apotek/kondomeri og iallefall zalo (!!!). Anonymous poster hash: 8707e...768
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Om man kan rense rompetermometer med det, så funker det vel med doldoen også alkoholen fordamper..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 Zalo og vann er best. Ville ikke hatt sånne kjemikalier inn i kjeden. Anonymous poster hash: 6dc07...6ca Kjemikalier?? Det er BARE alkohol i antibac, som fordamper. Absolutt ingen kjemikalier og mye bedre (og renere) enn dildorens fra apotek/kondomeri og iallefall zalo (!!!). Anonymous poster hash: 8707e...768 Det er IKKE bare alkohol i antibac Anonymous poster hash: 1d2dd...5c4
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 Zalo og vann er best. Ville ikke hatt sånne kjemikalier inn i kjeden. Anonymous poster hash: 6dc07...6ca Kjemikalier?? Det er BARE alkohol i antibac, som fordamper. Absolutt ingen kjemikalier og mye bedre (og renere) enn dildorens fra apotek/kondomeri og iallefall zalo (!!!). Anonymous poster hash: 8707e...768 Det er IKKE bare alkohol i antibac Anonymous poster hash: 1d2dd...5c4 Sitter med antibac-servietter nå. 774g/kg etanol og 40g/kg 2-propanol. Så jo. Bare alkohol. Anonymous poster hash: 8707e...768
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 Antibac inneholder også Denatureringsmiddel, noe som brukes i rødsprit, white-sprite etc. Dessuten, antibac er ikke 100% sterilt. Jo mer flaskene åpnes, jo mer luft kommer inn og dermed mer bakterier! Anonymous poster hash: d6fb6...10d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 Antibac inneholder også Denatureringsmiddel, noe som brukes i rødsprit, white-sprite etc. Dessuten, antibac er ikke 100% sterilt. Jo mer flaskene åpnes, jo mer luft kommer inn og dermed mer bakterier! Anonymous poster hash: d6fb6...10d Antibac-servietter inneholder kun alkohol, og er designet til å kunne brukes til bestikk etc De er sterile. Bakterier overlever ikke i sprit, forresten, så det kan du bare slå fra deg. Anonymous poster hash: 8707e...768
mamma_til_verdens_beste Skrevet 5. desember 2013 #14 Skrevet 5. desember 2013 Jeg har hørt man kan bruke Antibac servietter. Men nå er det jo i utgangspunktet ikke nødvendig å rengjøre sånt så innmari nøye med mindre man bruker det i rompa da. Skjeden er jo ikke akkurat bakteriefri.Holder å vaske med f.eks Zalo.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #15 Skrevet 5. desember 2013 Antibac inneholder også Denatureringsmiddel, noe som brukes i rødsprit, white-sprite etc. Dessuten, antibac er ikke 100% sterilt. Jo mer flaskene åpnes, jo mer luft kommer inn og dermed mer bakterier! Anonymous poster hash: d6fb6...10d Antibac-servietter inneholder kun alkohol, og er designet til å kunne brukes til bestikk etc De er sterile. Bakterier overlever ikke i sprit, forresten, så det kan du bare slå fra deg. Anonymous poster hash: 8707e...768 Dessverre stemmer ikke dette. Innholdet er etanolbasert og inneholder 85% alkohol, MEN, etanol inneholder Denaturingsmiddal, det er derfor etanol ikke er anbefalt. Denaturert etylalkohol, etanol (C2H5OH). Lær deg mer om kjemikalier, så skal du få deg en oppvekker tror jeg. Anonymous poster hash: d6fb6...10d
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #16 Skrevet 6. desember 2013 Antibac inneholder også Denatureringsmiddel, noe som brukes i rødsprit, white-sprite etc. Dessuten, antibac er ikke 100% sterilt. Jo mer flaskene åpnes, jo mer luft kommer inn og dermed mer bakterier! Anonymous poster hash: d6fb6...10d Antibac-servietter inneholder kun alkohol, og er designet til å kunne brukes til bestikk etc De er sterile. Bakterier overlever ikke i sprit, forresten, så det kan du bare slå fra deg. Anonymous poster hash: 8707e...768 Dessverre stemmer ikke dette. Innholdet er etanolbasert og inneholder 85% alkohol, MEN, etanol inneholder Denaturingsmiddal, det er derfor etanol ikke er anbefalt. Denaturert etylalkohol, etanol (C2H5OH). Lær deg mer om kjemikalier, så skal du få deg en oppvekker tror jeg. Anonymous poster hash: d6fb6...10d Kan godt om kjemikalier jeg, men faktum er at antibac ikke inneholder dette. Se bare på hva det står "Ulovlig å fortære", ikke "farlig å fortære". Antibac er laget for bruk til bestikk, etc. Anonymous poster hash: 8707e...768
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 6. desember 2013 #17 Skrevet 6. desember 2013 Krangler dere om antibac? I en dildodiskusjon? *fnis*
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2013 #18 Skrevet 6. desember 2013 HI her... Ble egentlig ikke noe klokere, er ikke så oppdatert på kjemifronten så vet ikke hvilke kjemikalier etc som ikke skal brukes. Mer opptatt av de nære ting som f.eks. nettopp mitt eget sexliv.... ;-) hihi... Men at sexleketøyet ikke trenger å rengjøres så nøye, det er jeg ikke helt enig i (selv om det ikke brukes i rumpa). Og oppvaskmiddel duger ikke for meg - vil desinfisere en gang i blant. Gamle bakterier fra innsiden av kroppen er ikke noe å samle på. Jeg bytter faktisk tannbørste en gang i blant også av samme grunn - og den har jo vært bare i munnen... Nå har jeg gått tom for middelet som er kjøpt på kondomeriet, men har antibac så spørsmålet var igrunnen bare om noe i antibac er skadelig å bruke. Dunster alt bort? Er gravid så ekstra påpasselig for tida :-) Anonymous poster hash: 666ce...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå