Gå til innhold

Hjelp,Prøve igjen???

Anbefalte innlegg

Får nok mangen forskjellige svar og meninger her..

Har hatt en spontanabort det jeg blødde i en dag og mye smerter, dagen etter va det ingenting blod.. To dager etter SA slår eggløsningstesten ut.

Fortidlig med samleie uten prevensjon ??

Anonymous poster hash: 148e6...8cd

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144102422-hjelppr%C3%B8ve-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter min mening ville det nok vært fortidig og begynne å prøve nå. Da jeg hadde sa i sommer fikk jeg beskjed av gynekologen på sykehuset om å vente likelenge som svangerskapet hadde vært, det gjorde vi og etter det gikk det 1 mnd fra vi begynte å prøve og til spira satt :) Nå er jeg gravid i uke 11+3.

Anonymous poster hash: 520e1...a5d

Hei :) EL testen slår nok ut pga du fremdeles har hcg hormonet i blodet, og ikke fordi du har eggløsning. Forrige gang jeg var gravid satt hcg i blodet i 7 uker. Da aborterte jeg i uke 9. vet ikke hvor langt du var på vei nå? Jeg hadde hcg på 10 000 på mandag. da hadde det sunket med 6000 på 6 dager. på onsdag aborterte jeg. vil nok gå noen uker før hcg forsvinner.

Eggl tester slår ut på begge som Sienna seier. Eggl slår ut på 40. Kan godt vera du vil blø meir og. Ver forsiktig med sex no rett etterpå,pga infeksjon. Elles er det ulike meninger om når ein kan prøva igjen,men dei som seier ein skal venta har ingen faglige holde-punkter for det. Me prøvde med ein gong,men etter å ha opplevd mensen etter abort forstår eg rådet om å venta. Bra at kroppen får skylla ut elendigheten så ein får ei fin slimhinne til neste spire. Og også mykje lettare å ha ein normal mens som utgangspunkt for neste graviditet. Meir ryddig,mindre styr,mindre bekymringer. Lykke til! Trist at du mista.

Kan ikke skjønne at du har el to dager etter en sa... Opplevde dette i uke 10. Måtte ha tbl for å få igang blødningen skikkelig og jeg blødde i snaue to uker,,, første mens kom 4 uker etter sa og da var graviditetstesten fortsatt positiv. Første mens blødde jeg noe helt vilt så det må ha vært rester. Anbefaler derfor å vente en mens før de prøver igjen. Det gjorde vi og ble gravid på første forsøk. Det samme med min søster...

Lykke til !!!

• 2 uker senere...

Annonse

Ble nok berre litt ivrig, var nok berre at jeg var "gravid" enda... Eggløsningstestene slår ut nå 18 dager etter ma'en, har vert hoslegen for å måle hgc nivået for å se at alt ser greit ut.. Må nok berre ta tiden til hjelp!

Fostert var ikke utviklet i det hele tatt når eg var på ultralyd uke 8, berre "alt" det andre..

Anonymous poster hash: 148e6...8cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...