Glimra Skrevet 5. desember 2013 #1 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Hei! Jeg er en trebarnsmamma fra ytre Tysvær som har veldig lyst til å være dagmamma våren 2014. På grunn av avslag på barnehage i januar skal jeg være hjemme med med min 1 år gamle sønn fram til sommeren 2014. Jeg har også to snille og rolige jenter på 3 og 4 som skal være hjemme fra barnehagen 3 dager i uken. Jeg kunne gjerne tenke meg å være dagmamma til et barn til, stor eller liten. Vi kommer til å fokusere på gode rutiner, og uteaktivitet hver dag (hvis det ikke er storm), og ellers finne på aktiviteter inne som passer til alderen. Prisen er 250 kr dagen, hvitt. Dette inkluderer bleier og mat (inkl frukt og grønt). Utgiftene til dagmamma kan trekkes fra på skatten (25000,- for ett barn). Vi kan også hjelpe til om dere trenger barnepass utenom vanlig arbeidstid Kom gjerne innom hvis dere er interesserte. Om ønskelig kan vi ha en uforpliktende (betalt) prøveuke der dere kan se om kjemien mellom oss og barnet passer. Mvh Randi Endret 5. desember 2013 av Sommerfuggel i vinterland Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144102410-ledig-dagmamma-i-tysv%C3%A6r-haugesund/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå