Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Så flott hun er nå etter hun har født, jeg har alltid drømt om å ha en sånn kropp, men det eneste som hjalp meg i fortiden var å slutte å spise for å bli så tynn og fin som hun er:) Kroppen min er jo ikke lik hennes, jeg er mye lavere og har nok kraftigere benbygning. Men jeg tenkte at nå skal jeg ta meg sammen, jeg skal slanke meg og bli like fin som henne. Hun er en stor inspirasjon for meg! Noen som vet hvor lite evt hun spiser eller hvordan hun klarer å holde seg i så fin form, personlig trening ? to timer dagen??? Håper på svar:) Anonymous poster hash: 8b2f0...ffa
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Så flott hun er nå etter hun har født, jeg har alltid drømt om å ha en sånn kropp, men det eneste som hjalp meg i fortiden var å slutte å spise for å bli så tynn og fin som hun er:) Kroppen min er jo ikke lik hennes, jeg er mye lavere og har nok kraftigere benbygning. Men jeg tenkte at nå skal jeg ta meg sammen, jeg skal slanke meg og bli like fin som henne. Hun er en stor inspirasjon for meg! Noen som vet hvor lite evt hun spiser eller hvordan hun klarer å holde seg i så fin form, personlig trening ? to timer dagen??? Håper på svar:) Anonymous poster hash: 8b2f0...ffa Meste av jobben er å ha STRENGE matvaner. Nesten uansett hvor mye man trener, vil man ikke få bra figur dersom man spiser feil. Så ligger det mye trening bak det å få definerte muskler osv. For meg å holde en lik figur, så krever det en hel del løping og styrketrening. Er så og si ute å løper eller i gymmen hver dag. Er vanskelig å sette et tidspunkt på hvor lenge man skal trene. Alt kommer på intensitet, og hvor mye man faktisk gjør når man faktisk drar i den gymmen. Er jeg litt slakk på en av områdene (trening eller kosthold), vil jeg kunne se det med en gang nesten. Kanskje usynlig for andre sine øyne, men selv kjenner jeg kroppen min veldig godt på hva jeg kan og ikke kan gjøre. Er enig at hun dama er en god inspirasjon til et viss nivå. Er bra gjort å ha så mye selvdisiplin at man ikke lar seg forfalle. Anonymous poster hash: c4c56...6c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå