Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Når man leser i aviser og på nett og hører intervjuer med folk, så får man inntrykk av at de aller fleste har minst en åpen homofil i nær familie. Mannen min har tre søsken med tilsammen seks barn (i alder 10-25 år), jeg har en søster med fire barn (11-23 år), jeg har fem søskenbarn med tilsammen åtte barn og mannen har over tyve søskenbarn som har en "haug" med barn tilsammen (orker ikke å telle de )......men ingen i vår familie er (åpent) homofil. Er dette svært unormalt, er sjansen for at noen har låst seg godt og vel inni skapet stor, eller er det vanlig? Før noen hiver seg over meg, så er ikke dette noe stort problem for meg, men jeg begynte som sagt å undres litt. Jeg vil si at både mannen og jeg kommer fra ganske velfungerende familier som hverken er spesielt religiøse eller strenge på annet vis, så jeg har all grunn til å tro at en som sto frem som homofil ville beholdt sin plass i familien uten de store reaksjonene. Anonymous poster hash: e6e8d...888
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Det er vel helt normalt å ikke ha noen i familien som er det, er tross alt ikke SÅ stor prosentdel av befolkningen som er det. Selv er jeg lesbisk, i svigerinnen min sin familie er det en som er homofil, og i samboeren min sin familie er det en Anonymous poster hash: b6639...c41
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Åh, så bra! Da kan du puste lettet ut! Det er det som er nettopp selve normalen. Anonymous poster hash: 2f213...306
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Jeg er i samme situasjon som deg. Nei, vent når jeg tenker etter har jeg et par mysteriøse slektninger som er ungkarer....og når jeg tenker enda lenger tilbake minnes jeg en grandtante som MÅ ha vært lesbisk.... Hun var en flott dame og døde rundt 1980. Anonymous poster hash: 49aad...fcf
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 I vår familie er det heller ingen Som er åpent homofil. Ser ikke for meg at norm er i skapet heller. Tror heller ikke at det er så vanlig Anonymous poster hash: d0c03...1cd
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Ingen i familien vår heller er det. Mistenker at broren til mannen er det, men foreldrene hans er veldig homofobe, stakkars mann! Anonymous poster hash: 158c5...dac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå