Gå til innhold

Ønsker boktips til mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg lurer på om noen har tips om en bok jeg kan kjøpe i gaven til mannen? Han er ikke så "litterært bevandret". Han har lest en del krim, blant annet disse Harry Hole-bøkene, men sist jeg spurte om han ønsket seg flere av disse var hans umiddelbare svar at Hole er... harry.

Han sier han liker spennende bøker med mye handling (det må skje noe hele tiden, ingen "tørrprat" som han kaller det). Han digget boka "Jeg dreper" av Giorgio Faletti, samtidig som jeg mistenker at han er litt lei av typiske krimbøker. Også liker han morsomme bøker (han likte "Den norske pasienten" av Lars Lenth blant annet).

Noen med forslag, eller som har menn de kan spørre?

Anonymous poster hash: 35cb9...0f3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en bok av Dan Brown? Fare for at du ikke får kontakt med han før boka er lest ut da.;)

Anonymous poster hash: 40341...964

Skrevet

"Flink pike" av Gillian Flynn

"Hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant"

Anonymous poster hash: 719d2...8fe

Skrevet

Hva med en bok av Dan Brown? Fare for at du ikke får kontakt med han før boka er lest ut da. ;)

Anonymous poster hash: 40341...964

Disse har han lest - og likt, så godt tips! :)

Skrevet

Hundreåringen ville jeg også foreslått. Ellers så er jo "assegai" en laang bok med mye spenning da. Har du prøvd å gi ham lydbok? Det er de eneste bøkene som "virker" på min mann. Så fort han setter seg ned med en bok, sovner han nemlig!

Anonymous poster hash: f4474...5ee
Skrevet

"Flink pike" av Gillian Flynn

"Hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant"

Anonymous poster hash: 719d2...8fe

Ser man det!

Var inne og leste bokomtalene på disse, og begge ser ut til å være midt i blinken - OG i hver sin kategori! Fantastisk - tusen takk!

Skrevet

Hundreåringen ville jeg også foreslått. Ellers så er jo "assegai" en laang bok med mye spenning da. Har du prøvd å gi ham lydbok? Det er de eneste bøkene som "virker" på min mann. Så fort han setter seg ned med en bok, sovner han nemlig!

Anonymous poster hash: f4474...5ee

Takk for tips, den skal jeg sjekke ut!

Han liker best "fysiske" bøker.

Skrevet

Stieg Larson bøkene.

Mannen digger dem.

Anonymous poster hash: 4b967...01e

Skrevet

Korsbæreren - Tom Kristensen

Anonymous poster hash: 92f8e...dea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...