Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Min eldste har alltid elsket matte. Når hun begynte på ungdomsskolen slet hun veldig. Det jorde hele klassen. Og hørte snakk om at enkelte foreldre vurderte privatlærer til barna. Heldigvis er onkelen til barna mine mattelærer, så hun fikk mye hjelp av han. Klarte å få en 4 er på vitnemålet. Var 3 i klassen som hadde 4, resten 3 o nedover.. På videregående ligger hun mellom 5 og 6. Yngste fikk beskjed siste foreldremøte på barneskolen at hun var en 6 er elev. Det har sakte, men sikkert gått nedover. Hun var neste best i klassen på matte tentamen....og fikk 3! Snittet var på 2. Ble ganske urolig, selv om læreren hadde sagt at det var en veldig vanskelig prøve. Hun har gått ned 2 karakterer siden i sommer. Og jobber odt med leksene. Tydeli at ungene sliter, men hvordan bør man ta det opp? Anonymous poster hash: aa2ea...a65
valkyrien Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Det ville jeg tatt i klartekst, krevd å få vite hvorfor matteundervisningen er under pari... Tror du bør sjekke "G-tasten" på tastaturet ditt forresten
Jojo x3 Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Da ville jeg tatt kontakt og spurt hva som skjer. Hva er dt som gjør at mitt barn sliter. Hvordan de jobber/ hvordan undervisning er lagt opp. Ev om det var emner vi burde jobbe litt ekstra ed hjemme. Ville også snakket med barnet og hørt om han/hun hadde forslag og tanker rundt dette. Ev også et møte med foreldre, bam og lærer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå