Gå til innhold

Gravid uten å prøve? når de 2 forrige var vanskelige å lage?!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ble lokket inn igjen på dette forumet nå ettersom mine tanker suser avsted!!

Jeg mistenker å være gravid ENDA jeg går på ppiller (har slurvet ved uhell og tatt sent på kvelden eller tidlig neste dag), men jeg er blitt så småuggen, kvalm når jeg er litt sulten, våknet om natten den ene natta og stod å brakk meg over do når jeg skulle følge minsten for å tisse...

Magen murrer hver dag og føles hoven nederst. jeg er veldig trøtt om kvelden når barna er lagt og sovner plutselig på sofaen (som jeg også ble tidlig i begge de forrige svangerskapene).

Jeg gråter også i tide og utide noen dager, kan selvfølgelig også skyldes andre ting!

Jeg har ikke kjent noe på puppene, men mannen kommenterte sin lille bekymring noen dager, litt spøkefullt, men allikevel tror jeg det kan være noe i det.

Kort fortalt om mine forrige svangerskap så tok disse lang tid å få til, 1,5år og 1 år ca prøvde vi da. (begge unnfanget i desember!)

Har noen noen tanker og erfaringer om dette?

Jeg har bestilt billigtester fra danmark i går og venter dem i posten snart.

Hilsen Meg!

Endret av GuttemammaTilTo

Fortsetter under...

Har jo hørt om folk som har slitt med å bli gravid, og derfor måtte brukt sånn prøverørmetode.. Og for så å pluttselig bli gravid helt naturlig senere.. Det kan være mange som sliter med å bli gravid når di prøver, pga stress ol. Mens hvis du ikke har det i tankene er man jo helt avslappa i forhold til det, og derfor kanskje lettere blir det! Mange som blir gravid på p-piller hvis man slurver også.. Så det kan absolutt være mulig at du er gravid, men det kan jo bare en test bekrefte :) lykketil:)

Det har du helt rett i Camilla, jeg har også hørt flere som opplever som du sier å plutselig bli gravide, både på ppiller og etter prøverør.

Det er kun en test som kan bekrefte, så jeg får tidsnok svar på min mistanke.

Oppi det hele har jeg en stund trolig også vært litt redd for å skulle ønske meg et barn til ettersom mannen er veldig tydelig på at han ikke ønsker seg fler. Vi får se :)

takk for svar!

Endret av GuttemammaTilTo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...