Gå til innhold

Sex 5 ganger daglig!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren hadde en liten diskusjon i går kveld. Han ville ha sex, mens jeg var sliten og trøtt og hadde mest lyst til å sove.

Så sier han at han syns det er rett og rimelig at vi har sex minst en gang om dagen,og noen ganger 3 eller 5 ganger på en dag.

Da spør jeg Hvordan i huleste mener du at vi skal ha tid til å ha sex 5 ganger om dagen? (Vi har baby på 10mnd)

Svare hans:

Sex på morgenen (kl 05.30), få noen til å passe baby noen timer, og på kvelden.

Han menste også at jeg var negativ og hadde feil prioriteringer, siden jeg ikke var enig.

Kan jo såklart legge til at siden baby ble født så har han jobbet overtid så å si hver dag, så jeg har tatt meg av baby og husarbeid helt alene. Jeg har kun fått sovet ut 1 gang etter fødselen, siden han mener han har mer rett til å slappe av og sove enn hva jeg har.  "Er du sliten? du går jo bare hjemme hver dag!"

Jeg er så sliten at jeg er på kanten av et sammenbrudd, og det har jeg prøvd å forklare og vise han.

Er det virkelig vanlig å ha sex så ofte når man har baby? Vet ikke hvor jeg skal finne tid, energi, lyst og krefter til det....

JÆVLA DUSTE EGOE FAENSKAP. måtte bare få ut litt frustrasjon.

Anonymous poster hash: 4a051...835
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde min mann sagt at vi måtte ha sex 5ganger om dagen så hadde jeg enda ikke sluttet å le.. Barnevakt for å ha sex? Er han dum?

Jeg tror kanskje dere må snakke ordentlig sammen om det nye livet dere har sammen nå.. Både forventinger, kommer til kompromiss, og at dere begge må gi og ta.. Han må hjelpe mer til hjemme, sånn at du kan få overskudd til kos og sex..

Anonymous poster hash: 6b888...47a
Skrevet

Håper dette bare er tull og tøys.

Helt vanvittig å lese.

Er det sant, kom den unna.

Anonymous poster hash: 27896...e48

Skrevet

Skjønner frustrasjonen din godt.

Vi har baby på 7 mnd, og har sex ca 2 ganger i uka. Noe mer har jeg hverken lyst eller overskudd til. Før hadde vi sex minst annenhver dag.

Jeg håper lysten kommer tilbake når jeg slutter å amme! :)

Mannen kunne nok tenkt seg mer, men han forstår at jeg er sliten, og maser ikke om det. Synes din mann er urimelig! 5 ganger om dagen?? Eeh. Da hadde jeg blitt lei tror jeg... Og sår! :P

Skrevet

Jøss, jeg tror ikke mannen min hadde orket det om han fikk tilbudet en gang...

Vi har sex kanskje 5 ganger i måneden vi, langt fra hver dag.

Akkurat nå er søvn, hvile og rolig kos (slappe av i armkroken) mye viktigere og ønsket enn svette økter i sengehalmen, vi er heldigvis helt på nett og enige om dette.

Skjønner jo at det blir et problem om sexbehovet blir så forskjellig, men han har ikke forkjørsrett altså, dine behov skal også tas hensyn til.

Anonymous poster hash: a6ec6...7ca
Skrevet

Hæhæhæ, tror vi har hatt sex tre ganger siden frøkna ble født for 4 måneder siden. Nå har jeg slitt med infeksjon i såret etter fødselen, men likevel, 5 ganger om dagen, det hadde vi ikke engang da vi var nyforelsket og unge.

Utifra det du skriver synes jeg mannen din virker egoistisk. Om en i et forhold savner sex, kos og nærhet er det viktig å ta det opp, men å stille krav at "Klokken 7.00, 12.00, 15.00, 17.00 og 21.00 skal du være kåt, bare så du vet det" er helt latterlig!

Be han ta seg en runk om han synes han er så viril.

Skrevet

Oi... Pappaen skal vel kanskje ha permisjon snart?

Det du egentlig burde gjort da, var å jobbe like lange dager som han gjør. Så hadde han kanskje innsett hvor slitsomt det er. Men regner med du heller vil hjem til barnet.

Tror rett og slett ikke jeg hadde orket å leve med en sånn mann.

Anonymous poster hash: 652d3...f66

Skrevet

Jeg ser du skriver at mannen din synes det er "rett og rimelig" at dere hvertfall har sex en gang om dagen og helst fem.

HVORFOR er dette rett og rimelig? Fordi dere er gift? Fordi han er mann og har "behov"? For dere hadde det før? Fordi det er din plikt som kone å være klar med en gang han er det? 

Hva er logikken hans for argumentet?

Skrevet

Oi... Pappaen skal vel kanskje ha permisjon snart?

Det du egentlig burde gjort da, var å jobbe like lange dager som han gjør. Så hadde han kanskje innsett hvor slitsomt det er. Men regner med du heller vil hjem til barnet.

Tror rett og slett ikke jeg hadde orket å leve med en sånn mann.

Anonymous poster hash: 652d3...f66

Skulle akkurat til å si det samme, håper virkelig du skal ut i full jobb når han skal ha permisjon så han ser hvor mye jobb det er å passe barn, handle, lage mat, holde huset ryddig og rent, vaske klær osv osv. Er mange pappaer som får seg en aha-opplevelse altså.

Nå er mannen min langt fra egoistisk og selvsentrert, men han knurret litt av og til da han kom hjem til et bomba hus og ingen middag da jeg hadde permisjon. Det gikk 4 dager av pappapermisjonen før jeg kom hjem fra jobb og møtte en stooooor blomsterbukett og en oppriktig unnskyldning fra gubben min, han kunne ikke fatte og begripe hvordan jeg hadde rukket alt da jeg gikk hjemme ;)

Anonymous poster hash: a6ec6...7ca

Skrevet

"Hei!lurte bare på om dere vil passe babyen vår en times tid i dag me skal ha sex ser du" haha.....stakkars barnavakt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...