RachaelRay Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Aldri tilberedt hjort, og kun laget gryte av annet viltkjøtt. Forslag til tilbehør?
☆☆☆ Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Det samme som anna viltkjøt. Sjølv likar eg poteter, brokkoli, gulrøtter, rosenkål, tyttebær.
Ziva Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Rosenkål, rotmos, mandelpoteter, viltsaus, tyttebær, rognebærgele.
Appelsinpiken Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Med soppstuing og fløtesaus til. Poteter og gulrøtter nam! Har du en stek så steker du den i stekepose sammen med gulrøttene.
RachaelRay Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2013 Tusen takk for supre tips, soppstuing blir i allefall med ser jeg!
Gjest Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Fløtesaus, kokt pære, soppstuing og grønnsaker som du liker. :)Serveres event med fløtepoteter eller kokte.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Jeg synes hjemmelaget potetstappe av mandelpoteter er fantastisk godt til viltkjøtt. Anonymous poster hash: d207d...70d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå