Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Har kjøpt hus, hvor jeg da har oppgradert kjøkken, bad, parkett, trapper og er nå kommet til elektriker. Vil ha spotter i stua ( noen få ) og kjøkken, noen i gangen og ute. Det kommer på ca 54.000 !! Pluss at da jeg oppgraderte kjøkken ble jeg anbefalt å kjøpe spotter til kjøkken hos elektriker. Kjøkkenet kom på ca 46.000 i mellomlegget. Elektriker syns jeg er så vanvittig dyrt og jeg er ikke ferdig med det enda. Burde jeg drite i spotter og heller brukt penger på noe annet eller ? Har alltid hatt lyst på spotter, så blir litt lei meg men det er så dyyyyrt! Anonymous poster hash: c3017...8c7
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Det er dyrt og vanskligere å fjerne når du blir lei av det enn vanlige lamper. I tillegg kan de være ganske brannfarlige om de ikke monteres riktig og om de blir gamle. Forsøk i hvertfal ikke å sette opp spotter selv for å spare penger. Skulle det brenne etterpå risikerer du en vesentlig avkortning i forsikkringen. Anonymous poster hash: 60c8a...d1e
☆☆☆ Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Spotlys er ikkje fint synes eg, så eg hadde glatt spart meg pengane.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Det er dyrt og vanskligere å fjerne når du blir lei av det enn vanlige lamper. I tillegg kan de være ganske brannfarlige om de ikke monteres riktig og om de blir gamle. Forsøk i hvertfal ikke å sette opp spotter selv for å spare penger. Skulle det brenne etterpå risikerer du en vesentlig avkortning i forsikkringen. Anonymous poster hash: 60c8a...d1e Selvfølgelig har jeg ikke tenkt å tukle med det selv. Om det blir spotter, så utføres det av elektriker så klart. Visste det skulle stå noe om brannfare... Anonymous poster hash: c3017...8c7
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Synes spotter er litt på vei ut stilmessig. Er veldig fan av fine taklamper. :-) Anonymous poster hash: b39a4...707
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Synes spotter er litt på vei ut stilmessig. Er veldig fan av fine taklamper. :-)Anonymous poster hash: b39a4...707 Bryr meg ikke om det er på vei ut, følger ikke trenden og har min stil. Anonymous poster hash: c3017...8c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå