Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Pleier det å ta lang tid før varene kommer? Bestilte den 29. november, men har enda ikke hørt noe fra de.. Anonymous poster hash: b314a...3d4
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Jeg bestilte derfra på søndag(1.12), og pakken kunne hentes på posten på tirsdag. Så for min del gikk det overraskende raskt. Anonymous poster hash: 2e1f1...83e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Jeg bestilte derfra på søndag(1.12), og pakken kunne hentes på posten på tirsdag. Så for min del gikk det overraskende raskt. Anonymous poster hash: 2e1f1...83e Fikk du sporingsnummer? Datteren min har bursdag i morgen, så skulle jo hatt den helst i dag, HI Anonymous poster hash: b314a...3d4
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Jeg bestilte derfra på søndag(1.12), og pakken kunne hentes på posten på tirsdag. Så for min del gikk det overraskende raskt. Anonymous poster hash: 2e1f1...83e Fikk du sporingsnummer? Datteren min har bursdag i morgen, så skulle jo hatt den helst i dag, HI Anonymous poster hash: b314a...3d4 Fikk ordrebekreftelse like etter at jeg hadde bestilt, og leveringsbekreftelse med sporingsnummer noen timer senere. Anonymous poster hash: 2e1f1...83e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Jeg bestilte derfra på søndag(1.12), og pakken kunne hentes på posten på tirsdag. Så for min del gikk det overraskende raskt. Anonymous poster hash: 2e1f1...83e Fikk du sporingsnummer? Datteren min har bursdag i morgen, så skulle jo hatt den helst i dag, HI Anonymous poster hash: b314a...3d4 Fikk ordrebekreftelse like etter at jeg hadde bestilt, og leveringsbekreftelse med sporingsnummer noen timer senere. Anonymous poster hash: 2e1f1...83e Ok, har kun fått ordrebekreftelse jeg.. Anonymous poster hash: b314a...3d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå