Gå til innhold

9 dager over tiden... har testet med rsfu

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 9 dager over IKM. Har kun testet med RSFU på urin midt på dagen og fått negativt resultat.

Burde ikke testen være positiv nå OM jeg er gravid?

Har 2 barn fra før og med dem testet jeg positivt 3 dager før forventa mens. Dette er jo endel år siden så kroppen kan jo reagere anderledes nå.

Noen som har opplevd å teste negativt etter ikm og fremdeles være gravid? Sist test jeg tok var på fredag.

Anonymous poster hash: 7a426...886

Fortsetter under...

Gjest Leelu30

Eggløsning skulle ha vært 12 nov. Jeg testet med eggløsningtest for moro skyld for å se og den var knallpositiv. men kan det være at jeg ikke har hatt eggløsning at det er derfor jeg ikke får mensen? Skulle hatt mensen 26. november. Vi hadde sex 12 nov. men han kom ikke inni meg. ( Jeg venter på at han skal bli klar- han vet at å hoppe av i svingen ikke er en anbefalt prevansjonsmetode)

Det var heller ikke meningen å være anonym i hovedinnlegget :)

Skjønner! Da tipper jeg enten at tross positv eggløsningstest, slapp ikke egget ditt. Så el var senere enn antatt! For fasen fra el til mensen er konstant, men fasen fra mensen til neste el er den som påvirkes av stress, eller tilfeldigheter som at egget ikke klarer å slippe. Da prøver kroppen på nytt senere i perioden og mensen blir forsinket!

Den siste alternativet er at du er gravid, men det er ytterst få som produserer hcg så sent som 9 dager over tiden. Men er en liten mulighet! Ellers har jeg selv veldig positive opplevelser av billigtester, men du kan jo sjekke med clearblue om du vil være helt sikker :) Lykke til!

Anonymous poster hash: 6531c...43e

Annonse

Gjest Leelu30

Jeg føler meg overhode ikke gravid, annet enn at man begynner å lure når mensen ikke dukker opp. Da har jeg nok ikke hatt eggløsning da.

Grunnen til at jeg spør er jo fordi vi ikke er aktive prøvere og jeg pleier å kose meg med et glass rødvin eller 2 i helgene, og det vil jeg jo unngå når vi blir prøvere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...