Sint naken biltyv Skrevet 5. desember 2013 #26 Skrevet 5. desember 2013 3 måneder siden fødsel og jeg føler meg fortsatt litt blubbete og ... fasongløs om man kan si det sånn. Tips til gode oppstrammingsøvelser mottas med stor takk tumblr_mvvhp56p6Q1rg02yro1_500.jpg Anonymous poster hash: 54de0...9a2 Du er syk og trenger hjelp. Jeg går hos en veldig bra privat psykolg. Du kan få navnet hans.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #27 Skrevet 5. desember 2013 Hvis du vil bli tynnere enn det du er så vil du antakeligvis ødelegge kroppen din. Det jeg mener er at du ser veldig bra ut nå, men om målet ditt er å bli tynnere enn det du er vil du tippe over til å se syk og anoretisk ut. Altså vil du ikke ha noe fin kropp lenger. Du bør stoppe der du er nå, kroppen din er smashing. Ikke prøv å bli tynnere i hvertfall! Litt tynnere og jeg ville ikke syntes det samme... Anonymous poster hash: 5a079...fc8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #28 Skrevet 5. desember 2013 3 måneder siden fødsel og jeg føler meg fortsatt litt blubbete og ... fasongløs om man kan si det sånn. Tips til gode oppstrammingsøvelser mottas med stor takk tumblr_mvvhp56p6Q1rg02yro1_500.jpg Anonymous poster hash: 54de0...9a2 Veldig vanskelig å si HI. Du må ta et mer nøytralt bilde om man skal gi deg ordentlige råd på forbedring. Når man holder hendene oppe som du gjør (Man får en strekk i overkroppen), får man en annen kroppsholdning enn det man normalt sett har. Dette bildet er et posing bilde, som er fint nok i seg selv om du vil fremheve enkelte features. Men om du er interessert i ordentlige svar her, fra folk som trener mye må du nok få noen til å ta et bilde av deg i en nøytral kroppsposisjon. Om du skjønner. Anonymous poster hash: 8fe86...403
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #29 Skrevet 5. desember 2013 Hey, vi har nesten helt lik kropp. Bare at jeg har litt mindre muskler på øvre del av magen. Og ja, jeg er mye blekere en deg og ikke minst at jeg er super fornøyd med kroppen min! Uansett hvis du vil trene mer så er det intervaller og styrke som funker. Anonymous poster hash: 860b3...8f7
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #30 Skrevet 5. desember 2013 Du er hjulbeint iallefall... Anonymous poster hash: 985d4...53f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #31 Skrevet 5. desember 2013 Skrevet i dag, 12:45 Anonym bruker, on 05 Dec 2013 - 08:26, said: 3 måneder siden fødsel og jeg føler meg fortsatt litt blubbete og ... fasongløs om man kan si det sånn. Tips til gode oppstrammingsøvelser mottas med stor takk tumblr_mvvhp56p6Q1rg02yro1_500.jpg Anonymous poster hash: 54de0...9a2 Veldig vanskelig å si HI. Du må ta et mer nøytralt bilde om man skal gi deg ordentlige råd på forbedring. Når man holder hendene oppe som du gjør (Man får en strekk i overkroppen), får man en annen kroppsholdning enn det man normalt sett har. Dette bildet er et posing bilde, som er fint nok i seg selv om du vil fremheve enkelte features. Men om du er interessert i ordentlige svar her, fra folk som trener mye må du nok få noen til å ta et bilde av deg i en nøytral kroppsposisjon. Om du skjønner. Anonymous poster hash: 8fe86...403 Her er meg en med hendene oppe som du har på ditt bilde, og en i nøytral kroppsposisjon. For oss som liker å trene mye, ser man stor forskjell på hvordan kroppen tar seg ut ettersom man står nøytralt eller "strammer seg opp, hvertfall med tanke på at bildene er tatt så og si på samme tidspunkt. Nå er jeg snart 5 mnd gravid da, så er ikke så mye jeg kan stramme inn magen, men håper du skjønner hva jeg mener uansett. Anonymous poster hash: 8fe86...403
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå