Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 3 måneder siden fødsel og jeg føler meg fortsatt litt blubbete og ... fasongløs om man kan si det sånn. Tips til gode oppstrammingsøvelser mottas med stor takk Anonymous poster hash: 54de0...9a2
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Du er jo bare ute etter oppmerksomhet du!Ser ut som du bør begynne å trene magen meget hardt om den ikke skal henge langt over buksekanten. Anonymous poster hash: 4bd0b...07c
Fiskerfrue Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Antar dette har noen slags form for sammenheng med Fotballfrue-hysteriet som pågår?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Skal gi deg svaret du ønsker deg! Fotballfrue #2! Anonymous poster hash: 55d5a...7e1
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Skal gi deg svaret du ønsker deg! Fotballfrue #2! Anonymous poster hash: 55d5a...7e1 Jeg er jo ikke det. Jeg har myye brede hofter og lår enn henne, kraftigere armer og udefinert midje. Jeg er så langt fra fotballfrue som du kommer Anonymous poster hash: 54de0...9a2
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Ta deg sammen HI. Og ja misunnelig er jeg som trente hardt før svangerskapet, men likevel så ut som et verdenskart etterpå som jeg aldri vil kunne bli kvitt med operasjon engang! Anonymous poster hash: 6d4ab...bd1
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Tror du må gjøre en del mageøvelser og kutte seriøst ned på fett i maten. Vanskelig å bli kvitt fett rundt navelen da. Lykke til. ;-) Anonymous poster hash: 8e6d6...5fd
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Herregud, er du ute etter å provosere eller tigger du etter skryt? Ser du ikke selv hvor latterlig det er å legge ut det magre bildet der på en mammaside? Er du ute etter å tråkke på de som har fått heng over keisersnittarr, strekkmerker, delte magemuskler, skrukkete hengehud o.l.? Anonymous poster hash: f1029...94c
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 Herregud, er du ute etter å provosere eller tigger du etter skryt? Ser du ikke selv hvor latterlig det er å legge ut det magre bildet der på en mammaside? Er du ute etter å tråkke på de som har fått heng over keisersnittarr, strekkmerker, delte magemuskler, skrukkete hengehud o.l.? Anonymous poster hash: f1029...94c Herregud, jeg sier jeg ikke er 100% fornøyd og spør etter tips fra andre damer med kunnskap om trening. Hvorfor får det deg til å tro at jeg er ute etter å henge ut andre? Anonymous poster hash: 54de0...9a2
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 Hva er galt med ribbeina dine? De stikker ut, og er klumpete. Hvis det er muskler, hvorfor er det bare rundt ribbeina musklene synes? Resten av magen ser jo bare ut til å være utsultet, ikke trent. Men fin kropp hadde du uansett (litt for tynn da, etter min smak), selv om det så litt underlig ut med musklene... Anonymous poster hash: 3cc6f...caa
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 Vet du hva? Jeg synes det er bekymringsverdig at damer som for kort tid siden har født er så til de grader opptatt av kroppen sin. Virker nesten som at dere er mer opptatt av å komme i form enn å ta dere av barnet! Anonymous poster hash: 4bd0b...07c
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 Herregud, er du ute etter å provosere eller tigger du etter skryt? Ser du ikke selv hvor latterlig det er å legge ut det magre bildet der på en mammaside? Er du ute etter å tråkke på de som har fått heng over keisersnittarr, strekkmerker, delte magemuskler, skrukkete hengehud o.l.? Anonymous poster hash: f1029...94c Herregud, jeg sier jeg ikke er 100% fornøyd og spør etter tips fra andre damer med kunnskap om trening. Hvorfor får det deg til å tro at jeg er ute etter å henge ut andre? Anonymous poster hash: 54de0...9a2 Da har du et helt forvridd syn på virkeligheten og trenger hjelp av psykolog og ikke en personlig trener. Du er jo så slank og fit som det er mulig å bli uten å bli anorektisk. Klart du kan få mer definerte muskler ved å trene de mer, men jeg synes det høres ut som du har alvorlige problemer... Anonymous poster hash: f1029...94c
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #14 Skrevet 5. desember 2013 Uff, blir litt flau på dine vegne, HI. Se deg i speilet en gang til, og tenk på hvilke signaler du sender ut. Eventuelt kan du jo vurdere å søke råd på en treningsside i stedet for en mammaside. Eller psykolog? ? Anonymous poster hash: df955...96c
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #15 Skrevet 5. desember 2013 3 måneder siden fødsel og jeg føler meg fortsatt litt blubbete og ... fasongløs om man kan si det sånn. Tips til gode oppstrammingsøvelser mottas med stor takk tumblr_mvvhp56p6Q1rg02yro1_500.jpg Anonymous poster hash: 54de0...9a2 Tips: finn en god psykolog. Anonymous poster hash: 8b422...c25
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #16 Skrevet 5. desember 2013 Skal gi deg svaret du ønsker deg! Fotballfrue #2! Anonymous poster hash: 55d5a...7e1 Jeg er jo ikke det. Jeg har myye brede hofter og lår enn henne, kraftigere armer og udefinert midje. Jeg er så langt fra fotballfrue som du kommer Anonymous poster hash: 54de0...9a 2 Hmm.. Da tror jeg du har et litt forvrengt bilde av deg selv.. Anonymous poster hash: 55d5a...7e1
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #17 Skrevet 5. desember 2013 du er jo syk Anonymous poster hash: 48b4b...78a
Fruen i huset Skrevet 5. desember 2013 #18 Skrevet 5. desember 2013 Du har jo en kjempeflott kropp!! 😃
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 5. desember 2013 #19 Skrevet 5. desember 2013 Om dette er seriøst, så må jeg jo ærlig talt si at du ser virkelig smashing ut! En veldig flott kropp du kan være kjempestolt av
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #20 Skrevet 5. desember 2013 Råflott kropp:) vær fornøyd med sånn som du ser ut:) Synes du får mange dustete svar. Anonymous poster hash: f3c63...640
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #21 Skrevet 5. desember 2013 Hvorfor står du og spenner magemusklene? Går du sånn hele dagen? Dette gir jo ikke noe reelt inntrykk av kroppen din. Og grunnen til at du har en lite definert midje, er at du er for tynn og har for mye muskler i overkroppen. Da blir man mer firkantet, som mennene. Det er jo bare et valg man må ta. Anonymous poster hash: 167c0...f65
Ugl@ ruger... Skrevet 5. desember 2013 #22 Skrevet 5. desember 2013 Flott er du!! Sikkert like flott om du slipper ut magen også ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #23 Skrevet 5. desember 2013 Hvsi du mener du er "blubby" så er du syk. Se deg rundt omkring og se hvor mange du mobber indirekte ved og si at du er for tykk og bred! Jeg er selv ikke fornøyd med hvordan jeg ser ut, men finner det "bra nok"..Uansett vil det ALDIR falle meg inn og legge ut bilder eller snakke om misnøye med VEKT med andre damer..Nettopp av den grunn at vi ikke vet hva de sliter med. Og ihvertfall ikke om 90% av damene man sitter med er STØRRE enn en selv..Man sitter ikke og syter ogklager over at man er feit da! Det er bare dumt og sitte og klage over utseende,- og da særlig vekt, for det vi lalltid være noen der som er større enn seg selv, og hva sier du da ikke til disse damene? Jeg er så feit at jeg blri kvalm av meg selv..Også sitter det 3 andre damer der som er TYDELIG bredere enn deg i alle retninger..... Det er greit og være misfornøyd, og jobbe med saken, men man skal være forsiktig med hva man sier. Og legge ut slik på offentlig nett er bare barnslig og "fisking" etter kompliment. Helt seriøs så føler du at alle vi som blir "sinte" på deg, og sier du er så slank atte, er med på og gi det litt bedre samvittighet,- fordi da er vi sikkert styggere enn deg. Igejn, mulgi du ikke finner deg selv "bra nok" etter dine drømmemål, men har du øyne i hodet og en hjerne som virker sånn halvveis, så SER du at din krop er av de besteblant mødre er til lands. Og bare kom med "nei, det er den ikke, bla, bla bla.:"...Det VET du, du vil bare sitte der og synes ynd på deg selv, være deprimert og gretten og blri trøstet av de rundt deg,- fordi du har et "forskurdd" forhold til de gselv..Når du EGENLTLIG burde heve hodet, være stolt over deg selv og nyte livet, barn, jula og det faktum at du er frisk og rask og bor i muligens verden beste land.. men du velger altså og sitte og ha selvmedlidenhet og siden du ikke greier og se verden utenfor ditt eget speilbilde, så vil du at alle andre også skal føle segg litt verre og litt styggere enn hva vi følte oss da vi stod opp i dag, før du la ut det bildet.........SLik at du kan føle deg litt bedre, med den bekreftelse at det sitter styggere kvinner der ute, som er misunelig på meg..SOm ike skjønner at JEG har høyere standard og krav enn hva de har... Anonymous poster hash: 7e967...447
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #24 Skrevet 5. desember 2013 Du har dritfin kropp! Anonymous poster hash: 54de0...9a2
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #25 Skrevet 5. desember 2013 Du har fin kropp!!! :-) Kan ikke se noe forbedringspotensial! Anonymous poster hash: b8806...b57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå