Gå til innhold

Barnebidrag:Når far slutter betale..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid slitt med å få far til å betale, så for et par år siden gikk jeg til Nav og det ble opprettet sak og avsagt dom i hvor mye han skal betale. Dette går nå gjennom Nav. dvs: han betaler nav, nav betaler meg. Dette gjør at Nav kan sende purringer, ta det til inkasso osv.

MEN: I mai i år sluttet han likevel betale.

Har vært jevnlig i kontakt med Nav innkreving, som fra oktober tok penger gjennom arb. giver før han får resten utbetalt i lønn.

Men jeg får altfor lite! Jeg vet godt han tjener nok, men når jeg får litt under fastsatt bidrag, og ikke tilbakebetalt for et halvt år, DA blir jeg frustrert..

Han legger stadig ut bilder på face på dyre ferier, nye biler++

Flere som har vært borti det samme?

Eneste grunnen jeg kan se er at han har enorm gjeld... men kan ingen kreve at han selger unødvendigheter for å betale for barna sine?

Heldigvis har jeg råd til å forsørge selv, men blir prinsipp etter en stund. skal det være så lettvint åp slippe unna?

Anonymous poster hash: 81906...ecd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opparbeider han seg ikke bidragsgjeld som han kommer til å slite med for alltid da, og mener du skal få etterbetalt det han skylder?

Har ikke vørt bort i det samme, men slik jeg tolker det.

Og hva i alle dager feiler det han da??? :/ Hadde vært mer skuffa på barnets vegne. 

Anonymous poster hash: de86a...ead
Skrevet

Han får vel bidragsgjeld ja. Eksen min slapp nesten unna med å betale for noen år siden. Tjente vist altfor dårlig. (Selv om han skrøt av hvor mye svart han jobbet) De på nav mente heldigvis det var lite sannsynlig at han tjente så lite. Spesielt også siden han fikk enda flere barn. 

Anonymous poster hash: a4de0...184
Skrevet

da vil jeg med andre ord, på et eller annet tidspunkt få tilbakebetalt..

blir kvalm av hele fyren, så vil ha minst mulig med han å gjøre, derfor jeg har latt Nav ta hele saken. regner med de fikser opp i det. syntes det er merkelig at han får et halvt år på seg i utgansgspunktet, før de begynner kreve inn men.. Nav er Nav

får bare la det ligge, så kommer det vel inn et par kroner i mnd

Anonymous poster hash: 81906...ecd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...