Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Hadde vært kjekt å høre litt hva dere andre gjør nå i førjulstiden Jeg har en gutt på 9. I går fikk han ha med sine 2 bestevenner på pepperkakebaking og pynting av kakene Kjempekoselig, men må jo innrømme at det blir litt ekstra arbeid. Dette er andre året vi gjør dette, prøver å lage en tradisjon. Kjekt å ha slike minner å se tilbake på når de blir eldre tok mange morsomme bilder av dem. Invitere dere andre sine barn? Anonymous poster hash: 88486...954
Gjest Kira Skrevet 5. desember 2013 #2 Skrevet 5. desember 2013 Vi skal for andre året bake pepperkaker med ungene, men forskjellen er at barna er litt yngre og mødrene er med. God anledning til å bli bedre kjent med mødrene til ungene sine venner Hvordan det blir når de blir eldre er vanskelig å svare på, men jeg synes det høres ut som du lager en super tradisjon for sønnen din og hans venner. Det er sånne koselige ting man ofte setter stor pris på når man blir litt eldre Jeg ble alltid invitert på knusing av pepperkakehus hos en venninne da vi var små. Det var noe jeg alltid gledet meg til.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Veldig koselig å lese hvordan dere andre har det i førjulsstria Anonymous poster hash: 88486...954
O`Neill Skrevet 5. desember 2013 #4 Skrevet 5. desember 2013 Lille hadde med en venn fra klassen på besøk her om dagen, og vi bakte pepperkaker.. var på impuls (hadde ferdig deig..fy meg) så hadde ikke pynt til pepperkakene..men hadde litt melis igjen.. gode ble de og barna ble glade..tenkte å ordne mer baking senere.. den vennen som var på besøk er alltid vann med at det ofte blir noe baking da jeg er over gjennomsnittet glad i det..så pleier å spørre om det titt og ofte...
sug lut Skrevet 5. desember 2013 #5 Skrevet 5. desember 2013 Vi har alltid hatt med andre unger i tillegg - naboer, venner - så lenge vi har hatt pepperkakebaking. Veldig koselig tradisjon. Har ikke vært de samme fra år til år, men alltid like hyggelig. \Den digre tenåringen og hans digre kompiser var faktisk med på baking så seint som i fjor, selve kakene deres ble tildels mer kreativt formet, mindre julete og mer x-rated, men gleden ved å gå bananas i melis og nonstop og seigmen var like stor og de små ungene syntes også det var stas at de store var med.
MissMagica Skrevet 5. desember 2013 #6 Skrevet 5. desember 2013 Jeg inviterte to venninner og barna deres som er på samme alder som sønnen min. Var veldig hyggelig! Masse gris selvfølgelig og ganske kaos på et ikke altfor stort kjøkken, men veldig koselig. Spiste først litt mat slik at ungene ikke bare skulle spise seg mette på pepperkakedeig og smarties. Hadde ungen vært større ville jeg gjerne bedt et par av kameratene hans i barnehagen til pepperkakebaking hjemme hos oss. Superhyggelig
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 har en fast tradisjon der vi inviterer to vennepar med jevngamle barn hjem til oss for pepperkakebaking,da er det full fres i to - tre timer der vi koser oss alle sammen med gløgg, pepperkakebaking,snakking og leking. Anonymous poster hash: f4a28...2bb
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Jeg har begynt å ta ed vennene hans nå. Til lørdag kommer en liten kompis og hans mamma (som er min venninne) og 2 gutter til. Blir gøy. Anonymous poster hash: 8ff78...b7f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Her var mye koselig lesing flinke mammaer med hjerte for store & små <3 Anonymous poster hash: 88486...954
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #10 Skrevet 5. desember 2013 Nei, vi baker ikke pepperkaker, men vi pleier å ha besøk av noen av ungenes venner for annen baking eller snoplaging et par ganger før jul. Anonymous poster hash: aa0fa...0b5
Frk B. Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 Til helgen kommer jentungen, å i den forbindelse har jeg spurt pappaen til to av nabobarna om de vil komme å bake med oss. Barna leker mye sammen når jentungen er hos oss. og mammaen til nabobarna jobber lørdager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå