Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. desember 2013 #1 Skrevet 5. desember 2013 Hjemmeeksamen om 1 time og 20 minutt. Og så er det tre dager til ende med oppgaveskriving.
sug lut Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Krysser fingre og alt annet. Dette går bra.
LilleBjella Skrevet 5. desember 2013 #9 Skrevet 5. desember 2013 Hjemmeeksamen ja? Det høres jo tilnærmet koselig ut:) Hadde det ikke vært for at det høres ut som om det går inni helga... Lykke til. Tipper du ruler.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #12 Skrevet 5. desember 2013 Tusen takk! Rørende omsorg Dag 1 overstått, jeg synes det har gått greit. Nå er hodet mest ull og jeg fikk beskjed om å se Linus. Like greit tror jeg. Ny dyst i morgen. Og i helga, og finish på mandag.. og så 10 dager til neste.
Mama Christmas Skrevet 5. desember 2013 #14 Skrevet 5. desember 2013 Oioi, lykke til videre! Godt å legge seg med god følelse av første dagen. Dette blir bra!
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 5. desember 2013 #15 Skrevet 5. desember 2013 Tvi-tvi (ikke at du egentlig trenger det).
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #16 Skrevet 5. desember 2013 Altså jeg trenger alle lykkeønskninger jeg kan få. Jeg har fått oversettelsesoppgaven fra helvete. Men jeg skal få det til på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå