Gå til innhold

2014's første IKM - uke 1 :)

Anbefalte innlegg

Grattis, La Rubia! :D

Ja kom igjen og test folkens, vi trenger flere positive tester! :D Testa i går kveld tre dager før ikm, så nå venter jeg til i morgen med å teste mer.

Noen som vet hvor sensitive billigtestene fra Ebay er, forresten? Glemte å sjekke da jeg kjøpte..

Fortsetter under...

Mandag 30. desember
- Bifrost (2pp)
- Bulben

Tirsdag 31. desember
- Fero (3pp)
- Nicki82

- LaRubia (1pp)

Onsdag 1. januar
-

Torsdag 2. januar
-

Fredag 3. januar
- Alveola (1pp)

- Safira07

Lørdag 4. januar
- **Cayenne**

Søndag 5. januar
- Kuuipo (4pp)

♥Gravid ♥
- Fero
- LaRubia
♦TR har kommet ♦

Grattis, La Rubia! :D

Ja kom igjen og test folkens, vi trenger flere positive tester! :D Testa i går kveld tre dager før ikm, så nå venter jeg til i morgen med å teste mer.

Noen som vet hvor sensitive billigtestene fra Ebay er, forresten? Glemte å sjekke da jeg kjøpte..

Skal teste med dem selv i morgen . Blir en lang natt ! Godt jeg er trøtt etter å ha vært på kurs i hele dag . Et av kursene traff meg litt . Så enten var det pms el. så er det hcg som gjør meg mer følsom enn vanlig. Krysser fingrene for oss gamle damer . ;)

Annonse

Gjest Leelu30

Jeg har testet - og den var blendahvit. Så da tror jeg neppe jeg er gravid, testen ville vel slått ut 2 dager før ikm? Nå er ihvertfall mannen med på å prøve, så det er bare å se frem til en ny pp :) Da håper jeg mensen kommer til søndag og at det i det minste ikke er noe tull med syklusen ;) Rekker en ny eggløsning før han drar offshore :)

Ja nå gleder jeg meg bare til TR kommer og ny pp kan komme i gang :) Kjenner på meg at ho kommer i kveld eller i morgen....

Håper noen lager en ny IKM med uke 6 ;) Flere som kommer dit eller har dere kortere sykluser? Ser Ingen har laget for verken uke 5 eller uke 6 :)

Lykke til videre og god helg alle sammen :)

Veldig spent nå, skulle fått mensen i dag men har bare kommet litt lyserosa når jeg har tørket meg når jeg har vært på do. men nå var det ingen snev av rosa... Hmm. noen som ikke har opplevd positivtest før flere dager etter IKM?

Ta en ny test i morgen:-)

Annonse

IKM UKE 1 ☼

Mandag 30. desember

- Bifrost (2pp)

- Bulben

Tirsdag 31. desember

- Fero (3pp)

- Nicki82

Onsdag 1. januar

-

Torsdag 2. januar

-

Fredag 3. januar

- Alveola (1pp)

- Safira07

Lørdag 4. januar

- **Cayenne**

Søndag 5. januar

- Kuuipo (4pp)

♥Gravid ♥

- Fero

♦TR har kommet ♦

- Kuuipo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...