Gå til innhold

Hva gir du til mannen din i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt blank jeg. Han liker å gå på ski, sykle, leser litt bøker, reise mm. Trenger ikke å være dyrt! Tar gjerne imot tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på kokkekurs :-) Han ønsker seg det, og elsker å lage mat.

Tips til din mann: hodelykt, sykkelcomputer, pulsklokke, reiseeffekter (masse kult på Nomaden og Handysize), Kindle

Anonymous poster hash: ebb0a...f78

Skrevet

Tursekk på 75 liter? fra Bergans :)

Andre tips kan være truger, skifeller, konsertbilletter, weekendtur med deg, hotellovernatting og spa, en koselig middag eller romantisk aften, fjellsko... :)

Anonymous poster hash: ebc00...30f
Skrevet

Hmmmm... Han har det meste. Kanskje truger kunne vært noe:) Eller så kunne han sikkert likt å fått en padleåre, men den må han nesten velge seg ut selv.. Litt uromantisk det da...!

Skrevet (endret)

Vi hadde begge bursdag i november og kjøpte for 800 kr til hver av oss,så det blir julegaven også i år ,men kjøper en julegave fra ungen vår da til hverandre :) hvis han liker fotball eller hockey så kan du jo bestille en slik tur eller så er jo London herlig :). politi er en super bok

Endret av olli bolli totti
Skrevet

Tja. Mange småting du kan tenke på. Et "smørekit" hvis han ikke alt har. Til skiene, altså. Eller superundertøy, sokker eller hansker han kan bruke mens han pleier hobbyen sin. Eller hva med en bok fra Lonely Planet? Kanskje om et reisemål dere begge to kan tenke dere å dra til i fremtiden?

Blir det for lite romantisk kan du alltids presse noen blomster å slenge inn i boka. Eller drysse noen roseblader over skisokkene :D

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe slik vifte til å ha oppå vedovnen. Men klarer ikke helt bestemme meg. Den koster drøyt 2000 kr og vi trenger den, men føler litt at den blir like mye til meg og barna. Noe vi alle får glede av. Så prøver å bli enig med meg selv.

Anonymous poster hash: ecc64...549

Skrevet

Sitter just nu og lager fotobok fra bryllupet vi hadde i sommer. I denne hersens dataalderen hvor alt befinner seg på telefoner og minnebrikker fant jeg ut at noe mer romantisk og kos og ikke minst billig (men akk så tidkrevende!) kom jeg til å måtte lete lenge etter, for han har alt han trenger. Kanskje noe lignende, med barna, eller fra turer dere har hatt sammen feks kan være en idè? Med sitater, sangtekster og anekdoter som passer inn? 

Skrevet

Min får en kniv, sånn for å ha med på fjelltur/jakt. Vet ikke om jeg skal få den gravert enda eller ikke.. 

Anonymous poster hash: 81f4c...bbe
Skrevet

Mannen min får ett spill til playstation. 

Anonymous poster hash: 413cc...f40
Skrevet

Min får en ny Kindle. Han fikk en for to år siden også som han elsker, men ville gjerne ha den nyeste :)

Han får med et omslag til den også.

Anonymous poster hash: e3400...7ae
Gjest Julia1984
Skrevet

Langhelg i London i april....bare han og meg!

Skrevet

En pc-veske i skinn, noe han har ønsket seg.

Skrevet

Ingenting :/

Anonymous poster hash: 475a8...6f2

Skrevet

han løper , så jeg har kjøpt endel tekninsk utstyr som er bra å bruke når man løper,så kanskje du kan gi noe slikt mht at han liker å stå på ski?

da er det snakk om bra ullundertøy, bra sokker etc

Om han liker bøker så kjøp det da!

Jeg har i år kjøpt løpesokker,vår/vinterjakke som han ønsket seg og så er han glad i å bake så jeg kjøpte noe bakerutstyr

Anonymous poster hash: ba448...798
Skrevet

Skikurs, til  og med de som er veldig gode kan forbedre seg.

Anonymous poster hash: a441f...b0e
Skrevet

Klær og parfyme får min mann. Han er vanskelig å kjøpe til synes jeg, han leser ikke bøker og er ingen friluftsmann.

Anonymous poster hash: a55ec...8f1
Skrevet

Kjæresten får Samsung Galaxy tab og sengetøy.

Skrevet

Jeg kom hjem fra jobb i dag og fikk beskjed om at jeg får snøfres i julegave. Og samme fresen er fra meg til han.

Så da har jeg et problem mindre :)

Anonymous poster hash: 9c8a4...876

Skrevet

Min får iPad Air 64 GB

Anonymous poster hash: 79fd4...98a
Skrevet

Min får Sorel-støvler. Han har det han trenger av sportsutstyr og annet, men akkurat Sorels trenger han.

Anonymous poster hash: 51cce...e06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...