Gå til innhold

Hyperseksuell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å være dette i perioder? Med mye større behov for å onanere og med et underliv som bygger seg opp mot orgasme på de mest absurde steder og tidspunkter?

Har det kun vært slik når i perioder du har vært seksuelt tent på en spesiell?

Anonymous poster hash: 47505...2d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg våkner mange morgener av at jeg holder på å komme, og det kjennes mange ganger ut som om jeg like ved å komme uten fysisk berøring nå om dagen hvis tankene vandrer litt selv om jeg sitter på bussen, ser på TV eller lager middag for den saks skyld :o.

Skrevet

Vet det er et luksusproblem altså ;). Men undres.

Skrevet

Jeg hadde en spesiell opplevelse en gang, jeg hadde vært seksuelt inaktiv i tre år (bodde på gjesterommet mens x'en sov i ektesengen), jeg hadde vært kroppslig følelsesløs i flere år og plutselig betatt av en annen. Jeg sov, hadde sannsynligvis en våt drøm, våknet, kom (uten berøring), og besvimte! True story...

Etter jeg fikk sexlivet på gli igjen føler jeg meg av og til hyperseksuell. Særlig like etter en periode hvor jeg har vært aktiv, deretter dabber det av..

Anonymous poster hash: ba99e...347

Skrevet

Har det noe likt. Jeg har ikke veldig økt behov for å ha sex eller onanere, men jeg får orgasmer alle mulige steder og settinger. Det kan innimellom være litt flaut - ikke fordi andre vet jeg kommer, men fordi jeg prøver å dekke over det - da blir jeg fort litt klumsete og dum. 
Kanskje ikke helt et luksusproblem, for oftest blir det heller et problem. 

Men jeg får orgasmer om natta. Ikke mer enn en gang eller to i måneden, men det skjer. Og det er SÅ godt - de beste orgasmene jeg har hatt. Fantastisk måte å våkne på, selv om klokka er tre på natta :P 
Har satt opp kamera noen netter, og ser tydelig at jeg ikke tar på meg selv. Det bare skjer, altså. 

Går veldig i perioder. 

Anonymous poster hash: 358b9...8ee
Skrevet

Jeg hadde en spesiell opplevelse en gang, jeg hadde vært seksuelt inaktiv i tre år (bodde på gjesterommet mens x'en sov i ektesengen), jeg hadde vært kroppslig følelsesløs i flere år og plutselig betatt av en annen. Jeg sov, hadde sannsynligvis en våt drøm, våknet, kom (uten berøring), og besvimte! True story...

Etter jeg fikk sexlivet på gli igjen føler jeg meg av og til hyperseksuell. Særlig like etter en periode hvor jeg har vært aktiv, deretter dabber det av..

Anonymous poster hash: ba99e...347

Jeg har også vært uten spesielt sterke seksuelle følelser de siste par årene, siden det da var en veldig stressende tid på mange måter. Men så dukket de opp igjen da jeg snakket en del med en mann, og nå er de tilbake noe sååå til de grader ;).

Gir meg selv et par orgasmer hver dag nå, og tar meg litt god tid da slik at de blir intense og den seksuelle energien for en stund er ute av kroppen. Men likevel er det like før jeg kommer store deler av dagen uten å ta på meg selv også... Så intenst at det er delvis ubehagelig, og delvis skjønt.

Jeg har også enkelte dager en stund våknet i fem- sekstiden om morgenen av at jeg får orgasme, men har ikke besvimt enda ;)

Skrevet

aldri fått det om natta av meg selv nei ;)

Men kan fint sitte på jobb og "klemme bena/underlivet litt sammen", også komme mens jeg sitter der og jobber... gjør det bare om jeg er alene for blir jo så rød i kinnene ;)

Men hender jeg bare MÅ gå inn på dassen , ta en finger på *** også eksploderer jeg bare...

Anonymous poster hash: 9687a...0c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...