Gå til innhold

La elevene kjenne på magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du reagert om ditt barn hadde kommet hjem å fortalt at h*n hadde fått kjenne på lærerens gravidmage?

Anonymous poster hash: bddbe...b9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det hadde jeg overhode ikke reagert på..

Naturlig at ungene blir nysgjerig, og det blir bare rart å nekte dem (med mindre man selv er ukomfortabel med det, da er det jo selvsagt lov å si nei).

Anonymous poster hash: f60af...020
Skrevet

Nei. Regner med eleven har vært nysgjerrig og interessert i magen og babyen? I så fall er det vel bare hyggelig at eleven fikk kjenne litt?

Anonymous poster hash: 770b9...9c6
Skrevet

Jeg hadde mange små som klemte på magen min og noen, spesielt jentene, spurte om å få kjenne. Ingen problem for meg, men utenfor genseren. Der går grensen for meg.

Hadde nok ikke reagert om noen andre hadde latt de kjenne direkte på huden, men jeg ville tenkt at de hadde en annen intimsone enn jeg.

Anonymous poster hash: 7ffa0...4dd

Skrevet

Hadde tenkt at det var koselig og håpet at barna ikke spurte deg hvordan babyen kom inn i magen din eller hvordan den skal komme ut.

Mine barn har nemlig fått høre sannheten da de har spurt, men jeg har erfart at andre mødre ikke synes det er like ok.

Skrevet

De fikk ta på min utenpå klærne mine mens jeg fortalte ca hvor stor han var :) De syntes det var skikkelig rart og spennende. Nå løper de for å kikke i vogna :)

Anonymous poster hash: 1be3f...ce0

Skrevet

Nei herrefred hvorfor det? Jobber som Jordmor og når jeg var gravid så lot jeg mine kollegaer lytte på babyen og var det rolige vakter så tok vi ctg og også ultralyd for og se om alt var bra med den lille :-)

Synes det er koselig at mine kollegaer bryr seg om meg og har omtanke for meg mens jeg gikk gravid :-)

Anonymous poster hash: 970b7...7fe
Skrevet

Tenker det er helt normalt at barn er nysgjerrige, og at det var fint av læreren å la dem få kjenne på magen :) Det er jo noe helt spesielt, og kanskje noen av disse barna aldri hadde fått muligheten ellers. En gravidmage er noe naturlig og flott, tenker jeg.

Skrevet

Babyen i magen min ble et fullverdig medlem av klassen!!! He, he... Elevene var kjempeopptatt av magen, og stilte mange spørsmål. De lærte utrolig mye! De fikk lov å kjenne når babyen sparket. Så jeg synes bare det var kjempekoselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...