Gå til innhold

Så mange doringer der ute.... Hvilken doring har/hadde deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta på snart to år har så lyst til å sitte på do. Er det noen doringer som er bedre/dårligere enn andre?

Anonymous poster hash: 54759...783

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biltemas 3 i 1 er fantastisk. Du tar doringen ut av potta, setter den på do, og lokk og potte blir en krakk til å klatre opp på. Kan også brukes som potte ved behov. :)

Skrevet

Tror egentlig de fleste er like.. Er liksom ikke så mange patenter man kan velge på de.. :P

Her har vi en helt vanlig en med bilde av ole brumm, ble aldri brukt. :P

Anonymous poster hash: 67ee7...fdb
Skrevet

Køpte en rosa i plast på barnas hus. Tror den kostet 49 kr eller noe slikt :-)

Må nok kjøpe nytt når lillemann skal begynne med det, rosa er nok ikke like populært :-)

Skrevet

Disney doring på coop obs. Den e myk og lett å tørke av. Artig for ungene med kjent motiv. Er ukke så glad i disneymotivpå ting og tang til vanlig, men fornøyd med dette.

Anonymous poster hash: c9f18...21d

Skrevet

Kjøpte en på biltema, den hadde det miste hullet jeg kunne finne. Hadde en med stativ med den nekta han å bruke fordi hullet ble for stort for den bitte lille rompa. Nå bruker han ringen når han må bæsje, men ikke ellers. 

Anonymous poster hash: a969b...d24
Skrevet

Myk doring med Disneyprinsessene på :)

Skrevet

Biltemas 3 i 1 er fantastisk. Du tar doringen ut av potta, setter den på do, og lokk og potte blir en krakk til å klatre opp på. Kan også brukes som potte ved behov. :)

Vi har to av disse, de er fantastiske :) Noen barn vil bare sitte på potte og andre vil bare sitte på do. Denne 3-i-1-potta funker jo til alt :)

Skrevet

Vi har en med Cars på. Min 2 åring er fornøyd. Vi fikk den av svigermor, så jeg aner ikke hvor hun har kjøpt den.

Skrevet

Køpte en rosa i plast på barnas hus. Tror den kostet 49 kr eller noe slikt :-)

Må nok kjøpe nytt når lillemann skal begynne med det, rosa er nok ikke like populært :-)

Den har vi også. Hadde en blå til storebror. Men når lillesøster begynte å bruke den forlangte hun rosa. :) He he. 

Anonymous poster hash: 32ccc...39a

Skrevet

Baby bjørn. Følte den satt veldig godt fast på doen.

Skrevet

Ein mjuk frå biltema, men ikkje den 3 i 1 som er omtalt over. Den er god å sitte på og ligg stødig på toalettet.

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du skal med det. Synes det bare er grisete sånn jeg ser enkelte håndterer de.. Blæ... Barn klarer da fint å sitte på vanlig do. Alle mine tre barn sluttet med bleie både på dag og natt før de var to og hadde ingen problemer med å gå på vanlige doer.

Anonymous poster hash: 2e593...34a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...