Gå til innhold

Hvor mye får du og din mann/samboer utbetalt i desember?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, det er lite det. Aner ikke. Men i og med at jeg ikke har jobbet så mye og vi er studenter så tipper jeg 7000-8000

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får 52 000,- halvparten er det betalt 37% skatt på. Resten vanlig tabell, 34 ca. Jeg hadde halv skatt i november.

Mannen har halv skatt i des. så han får vel rundt 27 000 utbetalt.

+ at vi får 20 000 fra andre inntekter.

Anonymous poster hash: 5be0a...371
Skrevet

17000.. bare samboer som jobber. 

Skrevet

nesten 37-000 før skatt..

Anonymous poster hash: 7c539...8d3
Skrevet

Studielån på begge på 8200, også litt støtte fra husbanken :)

Skrevet

95 000:-) Litt mer kanskje, siden det er halv skatt.

Skrevet

Jeg får ca 55000,- men det er også inkludert 25 t overtid fra november.. Mannen vet jeg ikke. Sikkert ca samme som meg.

Anonymous poster hash: d5bb9...5b0

Skrevet

Ca 10000 mer enn vanlig. Dette går til julegaver ca. Mannen får også bonus på 5000 som vi bare koser oss med. :-)

Skrevet

Vi hadde begge halv skatt i november, pluss en del overtid på begge, så da hadde vi til sammen rundt 75-80.000 utbetalt. Jeg tjener litt mer enn mannen. I des får vi nok vanlig lønn begge to, til sammen rundt 55-60.000 tenker jeg.

Anonymous poster hash: fb36a...ad8

Skrevet

5,5 milliarder.

Wow, hvor jobber du? Som lærer får jeg sjelden over 1,3 milliarder til jul liksom?

Skrevet

60 - 65 000.. og d holder lenge for oss:)

Vi tjener omtrent det samme i mnd..

kanskje jeg får mer bidrag siden barnefar har bidragsgjeld og får oppgjør fra båt i desember? Eller kanskje nav trekker d samme uansett? Hm.

Skrevet (endret)

jeg får ingenting, jobber ikke..

mannen min får lønn som vanlig 10 tusen, og alt går på husleie, mat,bensin...blir ingenting til overs...vi er 6 person ( 4 barn)

Endret av lilisasa1
Skrevet

kanskje 22 000 utbetalt, men er alene med 2 unger og har regninger på rundt 18 000,- så her blir det ikke mye å rutte med til nyttårsfeiring, mat, bensin, fritid, forbruksvarer osv...

Men vi overlever. Skal feire jula borte og er ferdig med julegaver...

Anonymous poster hash: 6b3bb...417
Skrevet

Oi, og jeg som følte vi fikk mye utbetalt denne måneden.

Ca 45.000kr til sammen.

Er dette gjennomsnittet som kommer fram her normen?

Jeg blir helt målløs av hvor mye penger enkelte her sier at de tjener.

Skrevet

vi får vel ca rundt 80 tusen tipper jeg?

Har ca. 30 i utgifter.

Anonymous poster hash: 04371...0ed
Skrevet

5,5 milliarder.

Wow, hvor jobber du? Som lærer får jeg sjelden over 1,3 milliarder til jul liksom?

Hehe, i utg.punktet var vi litt forbanna da vi fikk tallene for desember.

Vi er selvstendig næringsdrivende innen oljebransjen. Har våre egne rigger og planlegger nå oljeboring på hamresanden. Det blir nok suksess.

Om du er på utkikk etter annet beite så send meg en pm med bilde, og det var vel omtrent det:)

Skrevet

Ca. 75 000. Jeg ca. 30 000,- Alt går i det store sluket. Heldigvis ferdig med julegavene nå.

Anonymous poster hash: cb27c...6bf

Skrevet

Jeg får rundt 25 000, samboeren rundt 100 000 men han er gnien og deler ikke med meg

Anonymous poster hash: 256c4...0ff
Skrevet

Er alene. Får ca. 19000,- har igjen ca 3000 som skal gå til mat og div. Etter at faste utgifter er betalt.

Anonymous poster hash: f7227...b37

Skrevet

Vi får nok utbetalt til en hyggelig og fin Jul :)

Skrevet

Vi får vel ca 70000kr til sammen.... Han 50000 og jeg 20000.... Nesten ferdig med gavene og jule middager er kjøpt inn;)

Anonymous poster hash: d6b80...556

Skrevet

Jeg får 17 000 mannen fikk 45 000 men så har han ikke fått overtid, mat tilegg, kjøregodtgjørelse og for å bo på hotell tre dager i uka... Så kommer en del til for han ca 15 men har ikke peiling på hvor mye.

Anonymous poster hash: da211...dd7

Skrevet

Jeg får 7000 kr og mannen 10000kr. Fattig.com

Anonymous poster hash: ecde7...6c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...