Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Regnet med det var selvsagt at hun da skulle sende det dyre plagget med sporing. Da jeg spurte henne om jeg kunne få sporingsnr når hun hadde sendt pakken fikk jeg til svar: det er ikke sp.nr. på pakker sendt som brev hehe. Hehe?? Da tenkte jeg at jeg skulle holde meg rolig og svarte tilbake ok. Gleder meg til å motta den:-). Har enda ikke mottatt pakken, men det kan jo gå noen dager til. Har bare sånn angst siden jeg har forhåndsbetalt over 1000 kr og hun kan jo bare si at hun har sendt den og at den må ha blitt borte i posten. Hadde dere reagert på den hehe kommentaren i meldingen? Anonymous poster hash: dcef4...cd8
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Hadde ikke betalt varen før jeg hadde fått den, tviler på at den dukker opp. Jeg har sendt ting i oppkrav, for da er begge sikker... Håpe du får varen iallfall Anonymous poster hash: 43223...1cb
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Hadde nok vært lurere å brukt Finns betalingsgaranti da... Men det er litt sent å tenke på nå. Om varen ikke dukker opp hadde jeg anmeldt vedkommende for svindel og dukker varen opp hadde jeg krevd mellomlegget fra brev til pakke refundert! Synes slikt er utrolig frekt og dårlig folkeskikk.... Anonymous poster hash: 16012...aaa
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Spørs om du får noe pakke. Hørtes ut som en skikkelig luring den damen. Aldri forhåndsbetal varer. Anonymous poster hash: a316d...d5c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Tviler på at du ser noe til den pakken der Anonymous poster hash: a6d0e...7eb
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 140 kr for porto og 15 kr for innpakning kanskje? Neste gang bruker du finn betalingsgaranti om selger vil bruke dette. Anonymous poster hash: 5a077...f27
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Oppkrav er ikke sikkert for begge parter nei. Jeg sendte avgårde en stor pakke som det kostet nesten 400.- i oppkrav å sende. Jeg måtte betale når jeg sendte pakkenog kjøper skulle betale summen for varen + portoen jeg la ut. Drittkjærringa hentet ikke pakken, jeg fikk den i retur + at jeg måtte betale 140.- for å få den ut Anonymous poster hash: 1ee33...87c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Regnet med det var selvsagt at hun da skulle sende det dyre plagget med sporing. Da jeg spurte henne om jeg kunne få sporingsnr når hun hadde sendt pakken fikk jeg til svar: det er ikke sp.nr. på pakker sendt som brev hehe. Hehe?? Da tenkte jeg at jeg skulle holde meg rolig og svarte tilbake ok. Gleder meg til å motta den:-). Har enda ikke mottatt pakken, men det kan jo gå noen dager til. Har bare sånn angst siden jeg har forhåndsbetalt over 1000 kr og hun kan jo bare si at hun har sendt den og at den må ha blitt borte i posten. Hadde dere reagert på den hehe kommentaren i meldingen? Anonymous poster hash: dcef4...cd8 Forhåndsbetalte? Hvorfor det? Bruk Finn sin betalingsgaranti. Alltid. Vil de ikke dropper du det. Høres ut som du har blitt lurt. Anonymous poster hash: fd94d...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå