Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Jeg leser flere steder at man "får inn en eller to fingre i skjeden, ikke flere", og at da er det trangt. Så er noen få i samme tråden kommenterer at de gjerne kan få inn tre, og da blir de betegnet som vide. Jeg stusser litt på dette, for de fleste peniser er da tykkere enn en eller to fingerbredder, de må da klare å få inn en penis. Hvor trangt er trangt, tror dere? Det er nesten så jeg får litt komplekser Jeg har ingen problemer med å kjenne en finger både i åpningen og alle skjedeveggene rundt den, men jeg kan da helt fint få inn flere. Anonymous poster hash: 9a1c2...19a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Med tanke på at det hos de fleste har kommet ut en unge derifra, så tipper jeg de juger. Anonymous poster hash: 6d8d9...178
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Her varierer det, min kjæreste får inn to fingre, men jo mer tent jeg blir, jo "videre" blir det..fire går IKKE, da er det vondt. Blir noe helt annet enn en penis, den er liksom litt mykere enn fingre Anonymous poster hash: 1656d...48a
Edelweis Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Jeg synes faktisk at mer en 2 fingre gjør vondt. ikke at mannen har liten penis heller. han har kraftige fingre da. men så er jo fingrene ofte hardere enn penis så det kan jo ha noe med det å gjøre. også tror jeg at det er litt fordi han har småsår og sprekker på fingrene som gjør at det er litt vondt med fingrene. jeg vet ikke jeg. har faktisk stusset på det samme. men dette er altså det jeg tror er svaret for min del.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Her varierer det, min kjæreste får inn to fingre, men jo mer tent jeg blir, jo "videre" blir det..fire går IKKE, da er det vondt. Blir noe helt annet enn en penis, den er liksom litt mykere enn fingre Anonymous poster hash: 1656d...48a Men da er det vel at han blir litt mer klønete i "romstreringen" med fire fingre, og det at fire ikke akkurat er har en jevn overflate (blir en del ledd og sånn som skal passere åpningen, om du skjønner ). Det er vel ikke vondt fordi de skal passere åpningen? Anonymous poster hash: 9a1c2...19a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Her varierer det, min kjæreste får inn to fingre, men jo mer tent jeg blir, jo "videre" blir det..fire går IKKE, da er det vondt. Blir noe helt annet enn en penis, den er liksom litt mykere enn fingre Anonymous poster hash: 1656d...48a Men da er det vel at han blir litt mer klønete i "romstreringen" med fire fingre, og det at fire ikke akkurat er har en jevn overflate (blir en del ledd og sånn som skal passere åpningen, om du skjønner ). Det er vel ikke vondt fordi de skal passere åpningen? Anonymous poster hash: 9a1c2...19a Jo, det går ikke inn, er der det gjør vondt. Men ja, har nok noe med at det blir "hardere" og mer "klumpete" med fingre. Jeg får ikke til å bruke vanlig dildo heller, det gjør vondt. Typen har ikke liten penis, men den er mykere enn en dildo i hardplast uansett, så tror kanskje det er det som er greia!? Anonymous poster hash: 1656d...48a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #7 Skrevet 5. desember 2013 Her varierer det, min kjæreste får inn to fingre, men jo mer tent jeg blir, jo "videre" blir det..fire går IKKE, da er det vondt. Blir noe helt annet enn en penis, den er liksom litt mykere enn fingre Anonymous poster hash: 1656d...48a Men da er det vel at han blir litt mer klønete i "romstreringen" med fire fingre, og det at fire ikke akkurat er har en jevn overflate (blir en del ledd og sånn som skal passere åpningen, om du skjønner ). Det er vel ikke vondt fordi de skal passere åpningen? Anonymous poster hash: 9a1c2...19a Jo, det går ikke inn, er der det gjør vondt. Men ja, har nok noe med at det blir "hardere" og mer "klumpete" med fingre. Jeg får ikke til å bruke vanlig dildo heller, det gjør vondt. Typen har ikke liten penis, men den er mykere enn en dildo i hardplast uansett, så tror kanskje det er det som er greia!? Anonymous poster hash: 1656d...48a Men dildoer fins jo i forskjellige størrelser, og de fleste er jo laget litt for store for damene sin smak. Hvor stor dildo snakker vi om? Anonymous poster hash: 9a1c2...19a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #8 Skrevet 5. desember 2013 Jeg har alltid vært så trang at jeg glatt kan lyge på meg å være jomfru, for det er veldig vanskelig å få den inn .... Har 3 barn, men mannen kommer ikke inn i meg bare sånn uten videre,og jeg har problemer med å få inn mer enn 1 finger. Mannens penis er stor. (har hatt mange partnere) så jeg mener det er forskjell på fingrene og penis. Sist jeg var til gu kommenterte han også hvor trang jeg var. (flaut) Men sånn er det bare, vi er laget forskjellig. Anonymous poster hash: 9a064...9d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå