Gå til innhold

Hvor mye veier barna deres som er ca. 98 cm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min veier 13 kg. 2,5 år og tynn.

Anonymous poster hash: b41aa...9e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18 kg. 3 år og hverken tykk eller tynn.

Anonymous poster hash: ebaf0...e95

Skrevet

Oi, ja det var et tynt barn :( Men jeg kjenner en 4-åring på 104 cm og 14 kilo så jeg vet det ikke er lett når ungene nekter å spise :( Min 2-åring er 94 cm og 15 kg.

Anonymous poster hash: 3ab58...eea
Skrevet

96 cm, 16 kg. Normal vil jeg si hun er.

Skrevet

Min 3 åring er ca 107 cm høy og veier ca 20 kg. 
Ikke feit. 

Anonymous poster hash: a3c2b...a1e
Skrevet

Min snart 4 åring er 93 cm og 13 kg

Anonymous poster hash: 72474...63e

Skrevet

begge min jenter var 15-16 kg da de var på den lengden i 3 års alderen! =) de er ikke tynne men heller ikke tykke. ganske normalt bygd med litt struttemage! =)

Skrevet

Den yngste var 14,5 kg. Nå er han Ca 104 cm og 16 kg.

Den eldste var 19 kg rundt den lengden.

Anonymous poster hash: 4dacb...df7

Skrevet

Min gutt på litt over 3 år er 98 cm høy og veier 14 kg. Veldig aktiv gutt med lite fett på kroppen :P

Skrevet

Min treåring er 96 cm og 15 kg.  Han er ikkje tjukk, men langt frå tynn.

Skrevet

Min på 100 cm og 13 kg. Ble fire i sommer. Liten og nett og følger kurven sin fint.

Anonymous poster hash: 1d608...204

Skrevet

Min gutt veide 14 kg da han var 98 cm høy. Da var han nesten 3 år. Lang og tynn.

Anonymous poster hash: fb74c...9e5
Skrevet

Min på 100 cm og 13 kg. Ble fire i sommer. Liten og nett og følger kurven sin fint.

Kjenner en gutt på 104 cm og 14 kilo og han ligger på 2 %-percentilen, dvs kun 2 % av alle norske, friske 4-åringer er like magre som ham. Barnet ditt høres tilsvarende magert ut. Hadde faktisk vært litt mer bekymret om jeg var deg, men dere er jo forhåpentligvis på saken med ernæringsdrikker osv.

Skrevet (endret)

Mener å huske at sønnen min veide ca 13,5 kg.

Nå er han ca 105 og 15,5-16 kg (går litt opp og ned). Han er helt klart tynn, men ikke så tynn at vil jeg vil kalle ham mager, og har ingenting å gå på ved sykdom.

Spiser lite.

Endret av Caprica
Skrevet

Min er straks 3, 98 cm og 16 kg. Helt normal!

Samme her. Bare 15 kg. Ikke spesielt tynn.

Anonymous poster hash: 3fd4b...f19

Skrevet

Kjenner en gutt på 104 cm og 14 kilo og han ligger på 2 %-percentilen, dvs kun 2 % av alle norske, friske 4-åringer er like magre som ham. Barnet ditt høres tilsvarende magert ut. Hadde faktisk vært litt mer bekymret om jeg var deg, men dere er jo forhåpentligvis på saken med ernæringsdrikker osv.

Han er vel rundt 13.5/14 kg nå og var 98 cm på fireårskontrollen for en tre mnd siden. Går ikke på noe spesialkur og spiser helt greit. Følger kurven dom sagt helt jevnt. Han var på 1 percentil i vekt da han kom til verden. Driver ikke og veier han så det kan være han har tippet 14 kg. Han er frisk og rask og til liten bekymring for mor og far:)

Skrevet

Vel. Yngste frøkna her er 5,5 år, 102 cm lang og 13, 8 kg tung. Hun er tynn og soe, men faktisk ikke mager. Spiser veldig lite, har blitt testet for alt mellom himmel og jord, men slår ikke ut på noe.

Anonymous poster hash: ee821...99a

Skrevet

13 kg på mitt barn... veldig slank.

Skrevet

Vel. Yngste frøkna her er 5,5 år, 102 cm lang og 13, 8 kg tung. Hun er tynn og soe, men faktisk ikke mager. Spiser veldig lite, har blitt testet for alt mellom himmel og jord, men slår ikke ut på noe.

Anonymous poster hash: ee821...99a

Noen må jo ligge i bunnen av skalaen. Hilsen hun med han "lette" over her:)

Skrevet

14 kg. Jente på snart tre år. 97 cm høy. Hun er slank (hvis det er lov å bruke det ordet om barn), helt passelig synes jeg :)

Anonymous poster hash: 47b9b...cec
Skrevet

Kjenner en gutt på 104 cm og 14 kilo og han ligger på 2 %-percentilen, dvs kun 2 % av alle norske, friske 4-åringer er like magre som ham. Barnet ditt høres tilsvarende magert ut. Hadde faktisk vært litt mer bekymret om jeg var deg, men dere er jo forhåpentligvis på saken med ernæringsdrikker osv.

Men det skal sies at vi har vært beskymret, men etter over fire år med samme resultat har skuldrene senket seg helt:)

Skrevet

Jente på snart 2,5.

Rundt 98 cm (var 97 på toårskontrollen) og 13 kg sist vi veide hos legen, for et par uker siden.

Høres jo fryktelig tynn ut, men er egentlig ikke det. Lang og slank, ja, uten tvil, men overhode ikke mager..

Anonymous poster hash: f8e6e...a0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...