Gå til innhold

Hva gjør du når Jehovas vitner kommer på døra med

Anbefalte innlegg

Skrevet

brosjyrene sine?

Smiler og takker pent nei?

Anonymous poster hash: 58c47...ef0
Skrevet

Sier at jeg ikke er interessert, sier hadet og lukker døren

Skrevet

Smiler og tar i mot. :) Leser de ikke da.

Anonymous poster hash: d2104...090
Skrevet

smiler tar imot, evt småprater før jeg sier hade og kaster de i paprirbosset

Anonymous poster hash: f16dd...add
Skrevet

Ler og sier at det nytter ikke, for jeg er kristen. :)

Anonymous poster hash: 2a5c5...87f
Skrevet

Vi er ett lesbisk par, så engang de ringte på, sa jeg:"vent litt, jeg skal bare rope på samboeren min". Og når hun kom, snudde de fort på hælen ja ;) hihi. Genialt! ;)

Anonymous poster hash: 801f3...be8
Skrevet

Smiler, tar imot, takker- og går og kaster det i søpla. ;)

Men de som ringer på her er veldig hyggelige de da, ikke påtrengende, og de bare leverer brosjyrene og går. 

Skrevet

Jeg klarer ikke å si at jeg ikke er intressert så da blir de stående å prate med meg :S

Nå kommer de mye oftere og fordi de tror jeg kanskje er intressert noe jeg ikke er.

Kaster bladene i søppelet.

Men kan vel takke meg selv når jeg ikke tør å si ifra :P

Anonymous poster hash: ad03e...411
Skrevet

Hvis de vil prate takker jeg nei.

Hvis de er hyggelige og deler ut brosjyre tar jeg imot, men kaster etterpå.

Anonymous poster hash: cd3c6...7ad

Skrevet

Avviser dem høflig. Har en gang vært med på at de ikke ville gå. Til slutt ga jeg dem beskjed om å pelle seg ut av hagen vår ellers sendte jeg bikkja på dem. Bikkja sto i stuevinduet og bjeffer. Ikke viste vel dem at han hadde vært overlykkelig over å få komme ut og hilse på dem. De stakk rimelig bra da.

Anonymous poster hash: 3d1fb...b5c

Skrevet

Til anonym 20.57: Jehovas vitner er også kristne.

Anonymous poster hash: cb2a2...185

Skrevet

Ber dem pent om å ikke komme tilbake igjen. Jeg er ikke interessert i å ha dem på døra mi.

Skrevet

Jeg klarer ikke å si at jeg ikke er intressert så da blir de stående å prate med meg :S

Nå kommer de mye oftere og fordi de tror jeg kanskje er intressert noe jeg ikke er.

JW noterer seg alle som viser interesse. Så da må du nok regne med å ha de på døra ofte.

I den svenske serien som begynte på NRK mandag var jehovas vitner veldig bra og sympatisk skildret. Vokste selv opp i JW på den tida. Er ikke medlem nå heldigvis :P

Anonymous poster hash: 431b6...bb1

Gjest Frøken Regine
Skrevet

Sier at jeg er et frafallent vitne. Da rygger de fort og går sin vei :D

Skrevet

Kniiiiis. Man tøyser med dem.

De kom med en brosjyre på døra mi. Det sto, Slutt å røyke med Jesus.

Jeg sier, Jøss, visste ikke Jesus røyka en gang jeg. Resten av samtalen var i samme stil.

De har ikke ringt på siden. 😁

Anonymous poster hash: d96a2...275

Skrevet

Til anonym 20.57: Jehovas vitner er også kristne.

Anonymous poster hash: cb2a2...185

Nei, og det kan jeg bevise. :)

Anonymous poster hash: 2a5c5...87f

Skrevet

Sier at her i huset er vi katolikker, da løper de så fort at man skulle tro fanden selv var etter de.

Skrevet

Jeg sier at vi er katolikker ( vi er faktisk det) og opplever det samme som Cattlady, de sier ikke noe mer før de stikker...

Anonymous poster hash: 52963...bc6
Skrevet

JW noterer seg alle som viser interesse. Så da må du nok regne med å ha de på døra ofte.

I den svenske serien som begynte på NRK mandag var jehovas vitner veldig bra og sympatisk skildret. Vokste selv opp i JW på den tida. Er ikke medlem nå heldigvis :P

Anonymous poster hash: 431b6...bb1

Ja faren min er jehovas vitne så har dessverre fått det med meg :P

Men nå har jeg sluttet å åpne når jeg ikke vet hvem det er som ringer på,å da har det gått 5 mnder siden de har vært her :D :D

Skrevet

"Ska ikkje dåkke hellar vera me mæ i satanistkjørka på lørdag? Det e vældi fint der!"

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tar imot, småprater litt, og kaster det. Det er to søte damer som kommer hit.. og de er bare hyggelige, ikke påtrengende overhodet :)

Skrevet

Da forteller jeg dem at jeg er oppvokst i Jehovas Vitner og at det ødela barndommen min, og hvor mye angst jeg har for krig og dommedag den dag i dag.

Da har de såpass respekt at de backer unna faktisk...

Anonymous poster hash: ed1de...3ba

Skrevet

Syns de er hyggelige jeg. En gang drev jeg og pussa opp alene da de dukka opp, så de fikk komme inn og prate mens jeg holdt på. Fint med selskap når man maler. De hjalp meg tilogmed å sette på listene igjen :P

Skrevet

Sier at her i huset er vi katolikker, da løper de så fort at man skulle tro fanden selv var etter de.

Det sier jeg også! Men vi er ikke katolikker da...

Skrevet

De har aldri banka på hos meg, men en kompis av fattern sender dem alle vakttårn-bladene for året som har gått til jul, fadern samler sammen masse kristen-lektyre og sender tilbake.

Anonymous poster hash: 51095...431

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...