Gå til innhold

Reparere Snøkule?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen av dere damer her inne som vet om et sted som kan reparere en snøkule?

Da jeg var lita jente fikk jeg en stor snøkule (ca 40cm høy) i metall og glass med spilledåse i, og nå har vannet i kula gulnet og "landsbyen" inni kula kar løsnet og flyter rundt.

Jeg har leita i et år etter noen som kan fikse den men det er ingen som har kunnet hjelpe så langt.

Så min siste sjanse er å høre her inne, om noen av dere vet eller har noen tips til hvor/hvem som gjør lignende arbeid?

Har så lyst til å kunne ta den frem i jula i stedenfor å bare oppbevare den i kottet.

Takker så mye for all hjelp/tips jeg kan få :D

Anonymous poster hash: 8745a...5de

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: 8745a...5de
Skrevet

Jeg kan hjelpe deg å dytte, i hvert fall. Det finnes garantert noen som reparerer gamle leker etc.

Skrevet

Hvis du har et produksjonsnavn eller fabrikk så prøv å spore opp den. Evt kontakte en leketøysprodusent og spørre hvem som produserer eller reparerer slike. Du kan jo også spore opp leketøymuseum her eller i utlandet - de burde i hvert fall vite noe om snøkuler.

Jeg har en liten en fra jeg var liten. Den var nok en billigere variant enn din. Alt vannet har forsvunnet i den, bare fordampet litt etter litt. All magi er forsvunnet fra den - og likevel greier jeg ikke kaste den ;)

Anonymous poster hash: e7502...71b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...