Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Vi har en frivillig organisasjon som heter Sammen for Buskerud (dere finner oss på Facebook). Vi hjelper familier som har behov for hjelp, da tenker jeg på klær til både baby, barn, dame og mann, sko, ved, sportsutstyr, mat og lignende. Nå deler vi også ut julegaver til barna i disse familiene. Hvis du bor i Buskerud og har behov for litt hjelp før jul, ikke nøl med å ta kontakt med en av kontaktpersonene. Vi har nå mye utstyr på lager, og kan hjelpe på kort varsel Anonymous poster hash: 0f302...a35
Lalina Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Flott at noen har tatt på seg å drive slikt arbeid i Buskerud også. Hjelp trenger jeg ikke men skal søke dere opp på facebook og følge med hvis jeg kan bidra med noe:)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Hmmm... Buskerud er mange timer mellom ene enden til den andre. Men tanken er god! Anonymous poster hash: c70fa...24f
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Hmmm... Buskerud er mange timer mellom ene enden til den andre.Men tanken er god! Anonymous poster hash: c70fa...24f Vi vet, men kjører like gjerne til Gol som til Drammen. Har allerede holdt på en stund, og hjulpet mange familier. Ville bare si fra her også siden det har vært endel tråder med folk som sliter med å få endene til å møtes. Hi Anonymous poster hash: 0f302...a35
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Flott at noen har tatt på seg å drive slikt arbeid i Buskerud også. Hjelp trenger jeg ikke men skal søke dere opp på facebook og følge med hvis jeg kan bidra med noe:) Tusen takk Anonymous poster hash: 0f302...a35
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Hmmm... Buskerud er mange timer mellom ene enden til den andre.Men tanken er god! Anonymous poster hash: c70fa...24f Vi vet, men kjører like gjerne til Gol som til Drammen. Har allerede holdt på en stund, og hjulpet mange familier. Ville bare si fra her også siden det har vært endel tråder med folk som sliter med å få endene til å møtes. Hi Anonymous poster hash: 0f302...a35 Det fikk meg til å smile (på en positiv måte) Snilt av dere! Anonymous poster hash: c70fa...24f
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Fant dere på facebook, og skal følge med om det er noe jeg kan bidra med! Anonymous poster hash: d4a30...e8a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Fant dere på facebook, og skal følge med om det er noe jeg kan bidra med!Anonymous poster hash: d4a30...e8a Så hyggelig, takk Anonymous poster hash: 0f302...a35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå