Gå til innhold

Bilde! Er billigstrimmel alltid svaaaak positiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare jeg som ser skyggen?

Anonymous poster hash: 267f0...d5b

post-42-79475_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser den om jeg legger godvilja til :P Hvor langt over ikm er du?

Anonymous poster hash: 06854...e83
Skrevet

Nå er jeg på mobil og ikke pc, så det kan hende det ville ha vært tydeligere i større bilde, men jeg ser egentlig ikke noe. Kanskje, hvis jeg overbeviser meg selv om at det er noe der. Ta en ny i morgen. :)

Skrevet

Er ikke over! Er 7-9 dager etter eggløsning!

Skrevet

Jeg testet svakt poditiv på en slik strimmel 11 dager etter el. :) Prøv i morgen. :)

Skrevet

Er det en graviditetstest? I såfall er den pålitelig og svak strek betyr gravid (gratulerer)!. Eggløsningstestene derimot har en svak strek til det blir to like sterke streker som betyr positiv test.

Skrevet

Jeg ser ingen strak der den skal være om du er gravid.

Anonymous poster hash: f5896...0a4
Skrevet

Jeg har fått skyggestreker/ svake streker på billigtester både tidlig i graviditet og uten å være gravid.

Anonymous poster hash: fc56c...f1f

Skrevet

Er graviditets test ja! Æsj, da kan det være skyggestrek:/ får bare vente og se.

Skrevet

Sånn så min ut 4 dager før ikm. Tok en ny 2 dager før ikm som var veldig positiv .

Jeg ser forresten streken :) dog veeldig svak men den er sikkert tydeligere live:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg tok og disse, men ser ingen strek. jeg fikk posiiv 10 dpo, så prøv igjen om et par dager!

Skrevet

Jeg ser to streker helt tydelig, en sterk og en svak, men den svake skal vel ikke være der nede?! Mine to streker på en sånn test lå side om side, ikke mye mellomrom... Kan hende denne testen er helt annerledes enn de jeg brukte da. Foreslår at du tar en ny test, og ser hvor en eventuell neste strek havner, for jeg synes den var mistenkelig mye på feil sted..

Anonymous poster hash: 0aacf...609
Skrevet

så svak som den har jeg fått uten at jeg har vært gravid. 

men har også fått tidlig positiv da jeg har vært gravid.. Som alle sier, test igjen i morgen, eller om 2-3 dager

Skrevet

Jeg fikk sånne streker 10 dager over ikm. Var gravid ja :)

Skrevet

Grøsser. ...du MÅ se å få filt de neglene dine!!!

Anonymous poster hash: cdf11...6e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...