*Kengumamma* Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Fire halvstore slamper ringte på døren her nå....og spørsmålet var "knask eller knep". Har jeg gått glipp av noe vesentlig, eller er det ny runde med monsterjævler ute nå? Jeg spurte hva i alle dager de holdt på med, og fikk til svar at de kjedet seg og ville ha godteri. Ba de prøve på nærbutikken lenger ned i gaten, men da pælmet de like godt to egg på veggen min. Er det lov å bli litt hissig nå?!
Gjest Kira Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 JA!!!! Ikke bare litt, men meget hissig. Kjenner at jeg glatt hadde tatt på meg skoene, sluppet bikkja på dem og løpt etter. Eller vent, det har jeg jo faktisk gjort en gang!
Mistletoe and wine Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Da hadde det svartnet for meg! Hadde jeg fått tak i de så hadde jeg dradd de etter ørene hjem til foreldrene før jeg hadde bedt de hele gjengen tilbake med ordre om å vaske veggen. Makan til frekkhet!
frk Nilsen Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Jeeezzz! De hadde blitt rævkjørt og dratt gjennom søla, før de hadde måtte vaske veggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå