Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Hun skal jo bli barnelege. Begynner å bli noen år siden hun startet studiene tror jeg? Noen som vet? Anonymous poster hash: 0de3e...0d8
Musemora Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Særlig at hun studerer medisin. Hun ville jo gjerne ta det som nettstudie, for det var mest praktisk når man hadde barn. Thihi.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Hæ? studerer hun? Anonymous poster hash: e080d...675
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Aylar skal bli lege ikke Linni. Anonymous poster hash: 8e9df...4d4
Følelsesvims Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Aylar skal bli lege ikke Linni. Anonymous poster hash: 8e9df...4d4 Aylar gikk medisin grunnfag, noe som virkelig ikke er en legeutdannelse. Mange tar det som en innføring, og det finnes vel noen påbygningsmuligheter i samarbeid med universitet i Øst-Europa... Media prøvde seg på å fremstille det som at Aylar gikk legestudiet (eller, de skrev "studerer medisin", som mange tolker som synonymt med legestudiet), men i alle artiklene jeg så måtte de endre til medisin grunnfag i teksten senere fordi de fikk så mye pes fra leserne
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Det Aylar tok var ikkje profesjonsstudiet i medisin, men ei ope studie som tilsvarar første året på medisin. Anonymous poster hash: b234b...904
Musemora Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Aylar skal bli lege ikke Linni. Anonymous poster hash: 8e9df...4d4 Aylar har vel gått medisin grunnfag, som ikke har noe med medisinstudiet i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Ett raskt søk på google så kom det fremat Linni studerer medisinstudiet Anonymous poster hash: fe541...dcd
Følelsesvims Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Ett raskt søk på google så kom det fremat Linni studerer medisinstudiet Anonymous poster hash: fe541...dcd ....eller at hun hadde planer om å begynne i 2009, kom nytt innlegg på bloggen i 2010 om at de planene ble litt revidert, og knyst etter det (Jeg har virkelig fritidsproblemer...)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Ett raskt søk på google så kom det fremat Linni studerer medisinstudiet Anonymous poster hash: fe541...dcd ....eller at hun hadde planer om å begynne i 2009, kom nytt innlegg på bloggen i 2010 om at de planene ble litt revidert, og knyst etter det (Jeg har virkelig fritidsproblemer...) Jeg også. Kniiiis. Men har slurva som trodde Aylar skulle bli lege. Leeeer. 😂 Anonymous poster hash: 8e9df...4d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå