sug lut Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Ah, på tide å legge seg i trening - Metallica i Oslo 1. juni, oooooooh lekkert!
Ugl@ ruger... Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Telle telle....hmmm... Nesten så jeg håper den famøse TR dukker opp alikevel neste uke. En Metallica konsert kvalifiserer til en aldri så liten utsettelse....hmmm... Tiden vil vise...får frese meg en tur innpå Bilettservice å sjekke ståa..
Mistletoe and wine Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Oh, det hadde vært fin julegave til mannen! Sjekker ståa selv
prekæs Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Og der var julegaven til husets 7 åring i boks. Han er professor på metallica, og kan ikke bare navnet på alle cd, men også rekkefølgen på sangene på hver enkelt cd. Ble lovet sist gang de var her at neste gang.....
sug lut Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2013 Og der var julegaven til husets 7 åring i boks. Han er professor på metallica, og kan ikke bare navnet på alle cd, men også rekkefølgen på sangene på hver enkelt cd. Ble lovet sist gang de var her at neste gang..... Jeg har tatt den umoderlige avgjørelse at dette er fanden hakke meg mors konsert, og mor skal slåss, så yngste metalhead får bli hjemme. Her trengs høyde, tyngde og albuer, og omsorgsgenet blir parkert hjemme.
frk Nilsen Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Angrer litt på at vi flyttet i fjor kjenner jeg, hadde valle hovin i hagen
sug lut Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2013 Angrer litt på at vi flyttet i fjor kjenner jeg, hadde valle hovin i hagen Det skjønner jeg godt! De som bor rundt der har noen fordeler/ulemper. Tror du det tas vel imot i heimen om jeg forklarer at nei, du kan ikke bli med for mor skal ut og skaffe ny far? Han har lange bein og spiller gitar? Nammmmmmmmm!
frk Nilsen Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Angrer litt på at vi flyttet i fjor kjenner jeg, hadde valle hovin i hagen Det skjønner jeg godt! De som bor rundt der har noen fordeler/ulemper. Tror du det tas vel imot i heimen om jeg forklarer at nei, du kan ikke bli med for mor skal ut og skaffe ny far? Han har lange bein og spiller gitar? Nammmmmmmmm! Så lenge vi kan dele på han så ser jeg ikke noe problem. 50/50 og annen hver jul/påske?
sug lut Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #11 Skrevet 4. desember 2013 Angrer litt på at vi flyttet i fjor kjenner jeg, hadde valle hovin i hagen Det skjønner jeg godt! De som bor rundt der har noen fordeler/ulemper. Tror du det tas vel imot i heimen om jeg forklarer at nei, du kan ikke bli med for mor skal ut og skaffe ny far? Han har lange bein og spiller gitar? Nammmmmmmmm! Så lenge vi kan dele på han så ser jeg ikke noe problem. 50/50 og annen hver jul/påske? Deal.
prekæs Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 Og der var julegaven til husets 7 åring i boks. Han er professor på metallica, og kan ikke bare navnet på alle cd, men også rekkefølgen på sangene på hver enkelt cd. Ble lovet sist gang de var her at neste gang..... Jeg har tatt den umoderlige avgjørelse at dette er fanden hakke meg mors konsert, og mor skal slåss, så yngste metalhead får bli hjemme. Her trengs høyde, tyngde og albuer, og omsorgsgenet blir parkert hjemme. Hehe. Noen ganger er det greit å prioritere mor ja og forstår deg egentlig godt. Jeg vet at en billett til denne konserten er det nærmeste guttungen kommer fullstendig lykke, og håper jeg får tak i billetter mandag.
LilleBjella Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 Har Metallica blitt såkalte Norgesvenner? Det kan i hvert fall ikke være langt ifra.
frk Nilsen Skrevet 5. desember 2013 #14 Skrevet 5. desember 2013 Har Metallica blitt såkalte Norgesvenner? Det kan i hvert fall ikke være langt ifra. Endelig noen Norgesvenner vi kan like
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå