sug lut Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Grunnet tingenes iboende faanskap ble det ikke kokt smultringer i fjor, så de innkjøpte pakkene med kokefett har ligget frosne siden innkøp i desember for et år siden. Kan de fortsatt brukes, tror dere?
frk Nilsen Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Så lenge det ikke har blitt harskt skal det gå bra Ta en test med et par smultringer før du kjører på med hele runden
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 NEI! Fett harskner i fryseren.. tipper 3 mnd maks
Gjest Kira Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Jeg ville ikke gjort det. Kjøp nytt fett.
sug lut Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2013 Hm, jeg gidder ikke defroste hvis det ikke er 100% sikkert ... og det er flest av deres som sier sånne ekle ting som HARSK og TRAN. Da må det ferskt fett til, ja. Komma da pippippen, skal du få fettet ditt, tenker jeg, kommer til å ha de feiteste fuglene sør for Dovre!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 "Gammalt fett". Er det meg du snakker til?
sug lut Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2013 "Gammalt fett". Er det meg du snakker til? Nei, det var en samtale mellom mitt superego og mitt id.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Hm, jeg gidder ikke defroste hvis det ikke er 100% sikkert ... og det er flest av deres som sier sånne ekle ting som HARSK og TRAN. Da må det ferskt fett til, ja. Komma da pippippen, skal du få fettet ditt, tenker jeg, kommer til å ha de feiteste fuglene sør for Dovre! Gi det til skjøra, så kanskje hun blir så feit at hu blir lat?
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Det er vel ett fett for fuggl. Pynt med en rosin og du har en lykkelig skjære.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Jeg stemmer for luksusmeiseboller! http://moseplassen.com/2009/10/hjemmelaget-meiseboller-for-fugler-og-ekorn/
sug lut Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #12 Skrevet 4. desember 2013 Jeg stemmer for luksusmeiseboller! http://moseplassen.com/2009/10/hjemmelaget-meiseboller-for-fugler-og-ekorn/ Men her står det også at ikke harskt fett funker for fugl - hvilket gir mening. Så da blir det nok søpla, gitt.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 4. desember 2013 #13 Skrevet 4. desember 2013 Jeg stemmer for luksusmeiseboller!http://moseplassen.com/2009/10/hjemmelaget-meiseboller-for-fugler-og-ekorn/ Men her står det også at ikke harskt fett funker for fugl - hvilket gir mening. Så da blir det nok søpla, gitt.Æsj da... Kanskje de skottene rottene blir glade? Man skal ikke gråte over spilt harskt fett?
anonymsuperbruker Skrevet 8. desember 2013 #14 Skrevet 8. desember 2013 Det får bli pip-pip mat. det tenkte jeg å si også
Gjest Helle_Høygir Skrevet 8. desember 2013 #15 Skrevet 8. desember 2013 Det er kun her man kan bli lyrisk over årsgammelt fett og transmultringer Krangle er og blir bare fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå