Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Hvilket øyeblikk/dag glemmer du aldri? Anonymous poster hash: 9f185...0e7
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Båtturer med overnatting de fleste helger hele sesongen samt all tiden jeg fikk med kusiner og fettere i hverdagen fordi mammaene våre var hjemmeværende. Anonymous poster hash: 12c1d...136
Musemorbr / Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Det er en helt ordinær solskinnsdag der jeg stort sett bare lå på gresset utenfor besteforeldrene mine sitt hus. Husker duften av nyslått gress, hvor glade alle var, og at mor serverte vafler og saft på platten. Tror dette var mitt livs aller lykkeligste dag i barndommen.
sug lut Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 En magisk dag på sensommeren med mamma, venninne, lillesøsken på en stooooor eng med høøøøøyt strå, hvor vi holdt på i timevis og lagde oss hus og hytter nede i strået, og mamma hadde kurv med saft og rundstykker.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Har ikke så mange gode minner fra barndommen.. Men de beste øyeblikkene var da jeg var hos min kjære oldemor:) Jeg elsket det, hun var kjempeflott og vi var alltid så velkommen hos henne. Hun utfordret meg innenfor fagene jeg likte på skolen(spes.matematikk), lagde god mat(alltid fisk og flatbrød!) og ikke minst verdens beste blåbærsyltetøy! Hun var så glad i dyr og det søte liv,hehe,sukkerbiter og godteri. Hun gikk desverre bort for mange år siden, men de beste minnene har jeg derfra. Skulle så gjerne vært slik at vi kunne vært på besøk hos henne og latt hun bli kjent med barnet mitt og mannen min. Hun var et fantastisk menneske.. Det er ingen spesifikt minne jeg tenker på, bare alle besøkene dit. Det første tlfnr jeg lærte meg var hustelefonnr til huset hennes. Savner henne så.. Men hun var gammel når hun døde og jeg føler likevel at jeg bærer henne med meg overalt:) Anonymous poster hash: 5cdd3...63f
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Fantastiske ferieturer hvor mor og far stappet oss 4 barna og alt vi eide inn i bilen og reiste land og strand rundt. Ingenting planlagt, vi gjorde akkurat som vi ville. En herlig tid! Anonymous poster hash: 08486...835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå