Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Hva passer best? de ventes 24 Desember,men mest sannsynlig kommer de 2 uker før den 12. Vi har tenkt på : Ane og Oda Silje og Maria Fride og Malin David og Emrik Stian og Eirik Emil og Sean Ane og Simen Ane og Adrian Ane og Emil Silje og Emrik Silje og Sondre Fride og Felix Fride og David Hva er finest? Anonymous poster hash: 8d12c...08d
LoveDove Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Jeg velger ut mine to favoritter av hvert kjønn, for de kan settes sammen på hvilken som helst måte. Simen, Eirik, Oda og Fride. Tror favorittene er Fride og Simen, men det er tett. Det er flere fine her da. Liker ikke Felix, Sean og Emrik i det hele tatt. Hva med Erik?
Elskerhøsten2014 Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Emil og Stian Ane og Oda og Ane og Emil,sto fint sammen. liker ikke emrik,eirik,sean,Simen,Felix og Sondre
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Hva passer best? de ventes 24 Desember,men mest sannsynlig kommer de 2 uker før den 12. Vi har tenkt på : Ane og Oda Silje og Maria Fride og Malin David og Emrik Stian og Eirik Emil og Sean Ane og Simen Ane og Adrian Ane og Emil Silje og Emrik Silje og Sondre Fride og Felix Fride og David Hva er finest? Anonymous poster hash: 8d12c...08d Ane og Oda, David og Emrik, Ane og Emil Men om jeg skulle blandet navnene selv, ville det blitt: Oda og Malin, Emrik og Adrian, Oda og Emrik
pinoisme Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Fride og Maria Adrian og Emrik Fride og Emrik
sommertiara Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Fride og Malin David og Emrik Fride og David, men helst Emrik
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Ane og Oda Stian og Eirik Silje og Emrik Anonymous poster hash: 55734...b4d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Takk for svar, vi ønsker oss helst i de vi satt opp,og vil ikke omrokkere ,da vi endelig vi ble enig Anonymous poster hash: 8d12c...08d
GuttemammaTilTo Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 jeg syns Fride og Felix Fride og Malin David og Emrik lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå