Gå til innhold

38 år og lyst på baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og mannen er 40 år og også har lyst på baby.

Har vært prøvere et par måneder, men leser stadig at det er så fælt at "gamle" får barn, stakkars unger, bør ikke de i den alderen være ferdig med det og så videre.

Begynner å grue meg til å gå gravid nå :(

Anonymous poster hash: d5808...f16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok veldig bra. Søsteren min fikk sin siste like etter hun ble 40 år.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 8bd97...b4b
Skrevet

Kjør på og kos deg med graviditeten! Det som er rett for dere skal andre bare drite i :) Min mamma var 38 når jeg ble født, og i dag er de spreke besteforeldre som stiller opp! Tenker ikke over alderen!

Skrevet

Gå for det dere:) Ikke tenk hva andre mener eller sier. Det er deres liv og deres valg.

Jeg er 32 år og har ikke barn, men lyst på barn. Er psykisk syk, så må vente.

Skal jeg da tenke, " åh jeg kan aldri bli mor, for jeg blir for gammel, det mener andre ".

Skulle bare mangle.

Lykke til og kos dere :)

Anonymous poster hash: ff392...32d

Skrevet

Ikke bry deg om hva andre sier! Alle aldre har sine fordeler og ulemper. Og det vil også være forskjell fra foreldre til foreldre. Noen blir kjempegode foreldre som unge, andre blir det som litt eldre. Noen blir dårlige foreldre som eldre, andre blir elendige unge foreldre.

Det er du og mannen som skaper deres egen foreldrerolle og hvor gode foreldre dere vil være. Dere ønsker dere barn begge to, da har barnet allerede to foreldre som ønsker det velkommen til verden, og det er det viktigste. Med masse kjærlighet kommer man langt!

Lykke til med prøvingen, svangerskap og barn! :)

Anonymous poster hash: 9c51f...f19
Skrevet

man skal ikke bry seg om hva "anonym" her inne tenker, det viktigste er hva du og mannen tenker!

Anonymous poster hash: b569b...ce3
Skrevet

Og mannen er 40 år og også har lyst på baby.

Har vært prøvere et par måneder, men leser stadig at det er så fælt at "gamle" får barn, stakkars unger, bør ikke de i den alderen være ferdig med det og så videre.

Begynner å grue meg til å gå gravid nå :(

Er nøyaktig der du er og har møtt de samme kommentarer.

Drit i det og kjør på.

Lykke til. :-)

Anonymous poster hash: 3165c...343

Skrevet

Jeg er snart 37 og skal ha nr 2 hvert øyeblikk. De fleste vennene mine på samme alder er også i småbarns/baby-fasen nå. Mange har fått barn, eller venter barn i 2013/2014. Ikke store forskjellen på deg og oss i alder, og jeg har ikke hørt at noen av oss har fått noen kommentarer på at vi er for gamle.

Så kjør på!

Skrevet

Null stress, det er bare å kjøre på. Modne mødre er gode mødre.

Skrevet

Kan ikkje skjøne at du skal få pes i den verkelege verda.  Eg kjenner fleire som har fått baby etter fylte 40, og kommentarane eg har høyrt er at folk gledar seg på deira vegne.  Sjølv var eg 39 då eg fekk yngste, og fekk berre hyggelege kommentarar.  Kan jo hende nokon unge mødre synes me er hauggamle, men det får me bære over med.  Dei fleste har skamvit nok til å ikkje seie noko.

Skrevet

En ting jeg har lært i livet er å tenke på hva man selv vil og ønsker. Dere skal leve det livet av deres beslutninger. Meningene til andre kan dere putte ett viss sted!:)

Skrevet

Ikke bry dere om det! Det er ikke uvanlig å vente til etter passerte 35. Her i Oslo er gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende snart 31.

På Løkka var jeg 30 og yngst av alle i barselgruppen ;).

Anonymous poster hash: dfeb2...f6b
Skrevet

Det er fordeler og ulemper med alt og alle aldre. 38 år er ikke ille det da.At barnet er sterkt ønsket er jo det første positive. Jeg syns det viktigere med gode foreldre enn hvilken alder det på er foreldrene... enten de er unge eller "gamle"

Lykke til :-)

Anonymous poster hash: 9bc73...4a2

Skrevet

Jeg er 37 og planlegger å prøve på nr 2 neste år. Gleder meg, og ikke det minste skeptisk pga alder :)

Skrevet

Pfff, jeg er 44år og drømmer også om baby ;)

Anonymous poster hash: 77a26...cf7

Skrevet

HI her takk, jenter.

Vi er prøvere, og det at jeg gruer meg litt til graviditeten på grunn av dette kommer ikke til å gjøre at vi ikke kommer til å fortsette å prøve.
Vi forresten 2 stykker fra før..

Gjest usababy
Skrevet

Jeg er 40, og vi venter tvillinger i januar. :)

Graviditeten er lettere denne gangen enn da jeg fikk nr 1 for over 10 år siden, da hadde jeg bekkenløsning osv Nå er jeg mer avslappet i forhold til det meste, tar graviditeten mer med ro og har sluppet unna bekkenløsning. Vi er veldig klare for barn, og føler oss absolutt ikke for gamle! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...