Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #26 Skrevet 4. desember 2013 Du kan jo ligge den inn i babyboken? Fint minne om bleieslutt Anonymous poster hash: 733fd...12f
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #27 Skrevet 4. desember 2013 Hahahah....Beklage men eg sitte her å lær så tårene trille hehe kjenne meg så utruligt godt igjen i det du fortelle. Verste har vel vert di få gangen h*n hadde bæsja i trusa mens di var ute å ingen oppdaget det før jeg kom å skulle ta av dressen da kom stinkbombe eksplosjonen det sjedde heldigvis bare to ganger men fy søren Anonymous poster hash: d240c...c14
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #28 Skrevet 5. desember 2013 Du kan jo ligge den inn i babyboken? Fint minne om bleieslutt Anonymous poster hash: 733fd...12f hahaha
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #29 Skrevet 5. desember 2013 Hahahah....Beklage men eg sitte her å lær så tårene trille hehe kjenne meg så utruligt godt igjen i det du fortelle. Verste har vel vert di få gangen h*n hadde bæsja i trusa mens di var ute å ingen oppdaget det før jeg kom å skulle ta av dressen da kom stinkbombe eksplosjonen det sjedde heldigvis bare to ganger men fy søren Anonymous poster hash: d240c...c14 Det er bare til å le Tråden var ment å være artig og da, selv om jeg måtte lide for det hehe Har heldigvis ikke fått en "dressbombe" enda haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå