Gå til innhold

Liker dere å skjemme bort mannen, samboer, kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger står jeg opp når kjæresten er i dusjen og lager kaffe og en matpakke han kan spise i bilen på vei til jobb. Han har sjelden tid til det.

Venninner sier jeg skyter meg selv i foten. Hahaha. Er det sååå utenkelig å være snill med den man elsker innimellom?

Vi har vært i lag i fem år og vi er ikke nyforelsket for å si det slik. Hverdagen er ofte rutine og kjedelig. Så hender det vi gjør noe ekstra for hverandre i ny og ne da. Koster så lite.

Flere som gjør dette eller ER jeg en sjeldenhet?? Hehe. :-D

Anonymous poster hash: 42d5a...415

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjør det bare noen ganger, da synes jeg ikke du skyter deg selv i foten.

Liker å skjemme bort og bli skjemt bort. Igår hadde mannen kjøpt en julestjerne til meg fordi jeg var ferdig med eksamen. Koselig synes jeg :)

Skrevet

Det du sier HI er ikke å skjemme bort mannen din,det er å vise han at du elsker han og at du bryr deg om han!

Anonymous poster hash: 29963...dd4
Skrevet

Det er vel nettopp det som ER å være i ett forhold med noen? Det å kunne og ville glede og overraske hverandre innimellom. Livet hadde jammen ikke blitt mye morro uten det!

Anonymous poster hash: 13d00...46a
Skrevet

Hehe. Er det jeg sier også.

Når venninner sier jeg skyter meg i foten er det sagt med humor altså.

Men begynte å lure litt for jeg synes det er så hyggelig å gjøre slikt innimellom og så setter han så pris på det.

:-)

Skrevet

Mannen min jobber ofte så det er ikke hver dag jeg ser ham, derfor syns jeg det er ekstra viktig å sette pris på hverandre.

Han pleier som oftest å komme hjem når jeg har lagt og drar på jobb igjen når jeg har lagt meg.

Her om dagen hadde jeg post-it lapper på steder der jeg visste han skulle "besøke" før han la seg. Kjøleskap, speilet på badet, skap etc.

Skrev et ord på hver lapp der jeg beskrev hvor mye ham betyr for meg:)

Anonymous poster hash: fa076...f49

Skrevet

Hver gang jeg lager middag til mannen kommer hjem (skjer sjeldent, da jeg er en elendig kokk, og kan kun et par retter som blir bra, så sier seg selv at jeg ikke står for matlaging så ofte), ringer han når han skulle vært hjemme (og maten straks er på bordet) om at han jobber overtid. Har skjedd hver gang! Og han vet ikke på forhånd at jeg lager mat, og jeg lager uansett alltid en av de få tingene jeg får bra til, og som jeg vet han liker godt. Det ender opp med at vi begge blir superskuffa, og så kommer han hjem med en overraskelse til meg, av og til en god frukt (jeg elsker mango), ingredienser til kake, sjokolade ol... 

Jeg skjemmer ham nok ikke bort, men prøver å gjøre småting i hverdagen som er utenfor rutinene :)

Anonymous poster hash: 61e98...870
Skrevet

Ja, jeg liker å skjemme han bort. Vi bor ikke sammen enda. I påsken gjemte jeg et stort påskeegg til han som han måtte lete etter.

I sommer fikk han sommergave. Og i år har jeg laget julekalender til han ;-)

Anonymous poster hash: 0e1e2...c11
Skrevet

Noen ganger står jeg opp når kjæresten er i dusjen og lager kaffe og en matpakke han kan spise i bilen på vei til jobb. Han har sjelden tid til det.

Venninner sier jeg skyter meg selv i foten. Hahaha. Er det sååå utenkelig å være snill med den man elsker innimellom?

Vi har vært i lag i fem år og vi er ikke nyforelsket for å si det slik. Hverdagen er ofte rutine og kjedelig. Så hender det vi gjør noe ekstra for hverandre i ny og ne da. Koster så lite.

Flere som gjør dette eller ER jeg en sjeldenhet?? Hehe. :-D

Lager middag stortsett hver dag! ;) Og har sexkalender i år, hehe :) Er gravid nå og vi sees ikke ofte på ettemiddagene da han er student, så når vi er sammen prøver vi jo å utnytte det! I gjengjeld er han så flink med datteren min jeg har fra før. Tilværelsen fra å være alenemor i tidsklemma til jeg møtte han som er så flink å hjelpe er milesvis stor.. 

Anonymous poster hash: 01918...b29

Skrevet

Veldig koselig å lese om hvedagsromantikk. Og fint at dere er flinke å ta vare på hverandre.

Nå skal mannen og jeg ha sofakosekveld vi. Ikke ofte vi får tid til det men i dag blir det slik. Vi har begge fri i morgen. :-)

Skrevet

Aiai, jeg er dårlig på det.. Trenger gode tips til hva jeg kan gjøre for ham.

Det med post-it lapper var en god idé, det kan ikke være noe som tar lang tid, dessverre.

Min mann er ikke så utrolig mye bedre enn meg, da.. Vært sammen i 17 år, faktisk, og elsker ham like mye som da vi var nyforelsket:)

Anonymous poster hash: 514ec...9c6

Skrevet

Nope. Hadde jeg vært forelsket og glad i han på den rette måten kunne jeg gjort slike ting. Men jeg gidder ikke. Synes ikke han "fortjener" det.

Anonymous poster hash: a51a5...a9e

Skrevet

Jeg elsker å gjøre det! Han gjorde det hele tiden før, men nå har det dabbet av.. Men han slår til noen ganger han også:) Trodde det var vanlig å varte opp de man elsker av og til..

Anonymous poster hash: a8a79...e30
Skrevet

Jeg liker det! :D Han er den beste mannen jeg kunne hatt, så jeg liker å vise ham at jeg setter pris på at vi er sammen, og alt vi har i lag. Han bruker å gjøre masse fint for meg også!

Skrevet

Ja jeg elsker å gjøre ting for han som jeg vet han setter pris på :D

Før lagde jeg kaffe til han hver morgen han var hjemme, men så sto han opp med barna noen ganger så nå har jeg begynt å sette klar kaffen kvelden før.

Jeg lager ofte middag som han kan ta med på jobb. Han jobber borte og synes det er tiltak å lage mat om kvelden når han kommer tilbake fra skogen.

Det hender jeg reiser inn til han i uka noen ganger og da har jeg med lunsj, sjokolade, brus, godteri osv.

Jeg kjøper ofte noe godt til han når jeg er i butikken.

Er han hjemme lager jeg frokost til han. Eller lunsj.

Han får påskeegg, jeg får julestrømpe. Før vi fikk barn fikk han pakkekalender, men nå får han bare vanlig sjokolade hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...