Gå til innhold

noen som har opplevd å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd å trekt 2 tenner å endt opo med å spy blod dagen etter?

Er dette normalt?

Anonymous poster hash: c107d...062

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Hvordan så blodet ut da? Var det friskt eller gammelt? Jeg har trukket tenner, men ikke opplevd å kaste opp eller kaste opp blod etterpå.

Magen er litt sensitiv ift blod, så hvis du har svelget en del blod er det ikke urimelig at den vil få det opp. Men rart at det var dagen etterpå. Kan du ha svelget en del blod i natt mens du sov?

Anonymous poster hash: c6eac...f98

Skrevet

Virker som det kan være en reaksjon på bedøvelsen (oppkast), med mindre blodet faktisk kommer fra mage/spiserør. Kommer ikke blodet fra der tennene har vært, ville jeg tatt en telefon til legevakta for å høre. 

Anonymous poster hash: 5e91b...fa6
Skrevet

Man kan ikke effektivt fordøye blod, så om du har svelget blod mens du sover så er ikke det så uvanlig. Er du i tvil hvor blodet kommer fra så ringer du tannlege/lege :)
Reaksjon på bedøvelsen kommer som regel med en gang, og ikke dagen etter. Det er dessuten få som reagerer på dem, siden tannlege skal være flink til å dosere riktig.

Anonymous poster hash: c365e...829
Skrevet

Hvordan så blodet ut da? Var det friskt eller gammelt? Jeg har trukket tenner, men ikke opplevd å kaste opp eller kaste opp blod etterpå.

Magen er litt sensitiv ift blod, så hvis du har svelget en del blod er det ikke urimelig at den vil få det opp. Men rart at det var dagen etterpå. Kan du ha svelget en del blod i natt mens du sov?

Anonymous poster hash: c6eac...f98

Det var friskt blod.

Lyse rosa faktisk.

Trodde jeg slutta og blø i går kveld egentlig, men skal jo ikke utelukke at det har skjedd.

Det ser ut til at det holder på å gro sammen nå.

har spydd 3 ganger i dag, og vært kjempe kvalm.

Like rosa rødt hver gang.

Hilsen hi

Skrevet

Man kan ikke effektivt fordøye blod, så om du har svelget blod mens du sover så er ikke det så uvanlig. Er du i tvil hvor blodet kommer fra så ringer du tannlege/lege :)

Reaksjon på bedøvelsen kommer som regel med en gang, og ikke dagen etter. Det er dessuten få som reagerer på dem, siden tannlege skal være flink til å dosere riktig.

Anonymous poster hash: c365e...829

Har legetime i morgen ettersom det er ett lite stykke og reise inn til legevakta pluss at det er snø kaos her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...