Gå til innhold

Sende babybilstoler som bagasje på fly. Noen som har gjort det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har vi gjort, tenker at det er mye bedre enn å ha en baby på fanget i bussen som vil være som en airbag for den voksne i en eventuell krasj. Jeg pakket den i prampacken og hadde gymmatte rundt den og la tre bleiepakker utenpå det igjen. Så den ble pakket veeeeldig godt inn:)

Anonymous poster hash: 577a5...f5f

Annonse

Er det ikke bilstoler i busser nå da?

Nei de har barneseter men de er ikke for spedbarn. De hadde heller ikke å låne ut. Å reise uten er vel uansett ulovlig så det kan vi ikke. Drosje er vel eneste muligheten, om vi ikke tar med babysete men det blir vel sikkert opp mot tusenlappen vil jeg tro. Alt man skal tenke på. Har bare ikke klart å tenke på dette før nå. ...

Nei de har barneseter men de er ikke for spedbarn. De hadde heller ikke å låne ut. Å reise uten er vel uansett ulovlig så det kan vi ikke. Drosje er vel eneste muligheten, om vi ikke tar med babysete men det blir vel sikkert opp mot tusenlappen vil jeg tro. Alt man skal tenke på. Har bare ikke klart å tenke på dette før nå. ...

Om det er til baby hadde jeg heller bestilt eget sete til barnet på flyet. Da kan du ha med bilstolen inn. Den blir antakelig svekket av behandlingen på flyet, og det er umulig å vite sikkert..

Anonymous poster hash: c3bfc...329

Om det er til baby hadde jeg heller bestilt eget sete til barnet på flyet. Da kan du ha med bilstolen inn. Den blir antakelig svekket av behandlingen på flyet, og det er umulig å vite sikkert..

Reiser nedover uten baby, og reiser hjem med to stk så derfor litt trøblete. Uff at jeg ikke tenkte på dette før. Får vel bare bli taxi da, men det blir jo å koste mer en flybilletten da. Alt for barnas sikkerhet ;)

Har sendt bilsetet med bagasjen mange ganger. Den ene gangen det ble en bitteliten knekk på en del som en gang ikke hadde noe med sikkerheten å gjøre, fikk vi penger til et nytt sete :)

Var det babystol. Hvordan ble den innpakket?

Reiser nedover uten baby, og reiser hjem med to stk så derfor litt trøblete. Uff at jeg ikke tenkte på dette før. Får vel bare bli taxi da, men det blir jo å koste mer en flybilletten da. Alt for barnas sikkerhet ;)

Åhhh! Skal du få hjem barna dine? Er de i Oslo? I Oslo går det offentlig transport til alle sykehus, det kan du spare litt på :)

Annonse

Sendt den på alle 48 reisene vi hadde med babystol. Legg de mot hverandre i en prampack. Blir det skader på de i prampacken har du rett på nytt. Prampack sendes gratis med Sas og norwegian.

Har sendt bilsetet med bagasjen mange ganger. Den ene gangen det ble en bitteliten knekk på en del som en gang ikke hadde noe med sikkerheten å gjøre, fikk vi penger til et nytt sete :)

Var det babystol. Hvordan ble den innpakket?

Bare med sånn plast man får på flyplassen.. Har sendt både babystol og barnestol. Det var barnestolen som ble ødelagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...