Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 om det er noe som skjer. er det noe jeg kan gjøre? er vel egentlig ikke det. han har verdens beste foreldre da, de er merkelig nok ikke egoistiske som han og barna er veldig glad i dem, men han plasserer gjerne barna hos dem en helg, og vil aldri ha barna mer enn det han skal, og bryr seg ikke om jeg tar av hans samværs dager en gang i blant, siden jeg tydeligvis er den eneste som tenker på barna. Han reiser i tillegg en del på jobb, og har barna knappe 40% kanskje ila et år, merkelig.... kjenner jeg hater den mannen, og takker gud for at jeg gikk fra han... Om jeg hadde reist på jobb, og skulle hatt barna da jeg kom hjem , ikke søren om jeg hadde plassert de hos besteforeldre den langhelgen da..ikke at det skjer ofte, men kanskje 1-2 ganger år for hans del. Vet ungene har det utrolig fint hos x svigers en allikevel..bør man ikke priotere barna først? Er vel en grunn til at ha er en x, men litt lei meg på barnas vegne...er vel han som taper på det. Flink når han har barna altså, følger de opp , men alltid vært ego Anonymous poster hash: 86209...e47
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Hvis det er sånn at du ønsker å ha barna mer siden han egentlig ikke har de, så kan du bestille time på fvk å prøve å få til en ny samværsavtale. Men 40% er da ikke så lite? Har dere egentlig 50/50? Hvis du ikke ønsker mer samvær så får du ikke gjort så mye med det. Hans dager, han gjør hva han vil. Anonymous poster hash: 04721...d87
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Har snakket med moren hans nå, satser på hun påvirker han litt. Hun er som meg og de fleste andre, merkelig at en far ikke savner barna sine mer? Nei ønsker i hovedsak at faren har de 40% fordi de har godt av og være med faren også, men håper han innser at det lønner seg og samarbeider. Han er veldig sta og har noen "rare" spesielle meninger. Dessuten vil han nok ikke ha de mindre, da må han betale enda mer farsbidrag og han betaler nærmere 7000 kr allerede, noe han brukte lang tid på å godta. Idiot. HI Anonymous poster hash: 86209...e47
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Hvis det er sånn at du ønsker å ha barna mer siden han egentlig ikke har de, så kan du bestille time på fvk å prøve å få til en ny samværsavtale. Men 40% er da ikke så lite? Har dere egentlig 50/50? Hvis du ikke ønsker mer samvær så får du ikke gjort så mye med det. Hans dager, han gjør hva han vil. Anonymous poster hash: 04721...d87 Nope 60 40 deling. Han har de som regel da, er bare at han 2 ganger har plassert dem hos besteforeldre enn helg, og det er ganske ille når han ser dem 40% ila et år, men hans valg..ungene lider ikke tvert om...de elsker sine besteforeldre, men det er han jeg reagerer på, at han ikke ønsker mest mulig tid med barna sine................ Anonymous poster hash: 86209...e47
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 7000 kroner!!! Hvor mange unger er det egentlig snakk om? Anonymous poster hash: 0737b...b64
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 7000 kroner!!! Hvor mange unger er det egentlig snakk om? Anonymous poster hash: 0737b...b64 2 unger. Anonymous poster hash: 86209...e47
Gjest ronja røverdatter Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Han har dem 40% og to ganger har han plassert dem hos sine foreldre? Hva er problemet med det?
*Miss Marple* Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Han har de nesten halvparten av tiden og har latt de sove hos besteforeldrene to (!?!) ganger iløpet av et år? Og det ser du på som et problem? Er det ikke koselig at de får kose seg med farmor og farfar på overnatting da? Jeg syns du er ganske urimelig her, og overskriften din står ikke i forhold til hvordan du beskriver situasjonen. Og å betale 7000 kr når han har barna såpass mye, er ikke det litt i overkant av det som er vanlig?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Slutt å klag. 2 ganger på ett år? Faren til mitt barn har kun annenhver helg. Og setter barnet til sine foreldre ca 70% av de helgene. Da, kan man begynne å klage. Han har aldri hatt barnet i noen ferier de 10 siste årene. Kun en julaften og aldri påsken. Ikke betaler han bidrag heller Anonymous poster hash: e3680...c8f
ærlig talt Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Det er ikke egoistisk av ham å la barna overnatte 1-2 ganger i året hos besteforeldrene. Det er fint at barna knytter bånd til dem også. Jeg skjønner faktisk ikke hva du vil med innlegget. Er det sånn at han prøver å dytte samvær med ungene over på deg? At de så sjelden overnatter hos besteforeldrene er intet annet enn positivt!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #11 Skrevet 4. desember 2013 Trodde det var snakk om nesten hver helg han har, men skjønner ikke hva som er problemt her... 2 helger på et år lissom, ja, det er jo da nesten hele tiden hans, not.... Så hvor vil du med dette innlegget? Eller er du dårlig i matte? 52 uker i året, han har 26, og besteforeldre 2 helger, da har han dem 24 helger.... Anonymous poster hash: 5b322...7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå