Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 Heihei Noen som vil fortelle litt om tidlige tegn de hadde? Mellom EL og IKM Her har jeg: Hard mage Trøtt Vonde pupper Tisser ofte Festeblødning (håper jeg) Vondt i hodet Er nå 9 DPO, og det blir jo da spennende å se, er klar over at mye av dette også kan være PMS. Anonymous poster hash: 5863a...78c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Jeg trener ganske mye. Kondisjon. Jeg bruker pulsklokke og begynte å slite med at jeg med litt motstand smalt rett opp til makspuls. Begynte å lure på om jeg hadde noe virus. Har løpt masse løp i sommer og anser meg selv som rimelig godt trent. Hadde ikke satt meg så inn i hva som skjer med kroppen når jeg blir gravid så jeg holdt på i ti dager før jeg skjønte sammenhengen. Og så hadde jeg en veldig metallsmak i munnen. Etterhvert kom ømme pupper. Anonymous poster hash: 089dc...20c
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #3 Skrevet 4. desember 2013 Har vært gravid hele åtte ganger (mistet mange ganger har ikke åtte barn altså) så har litt erfaring med å lete etter tidlige symptomer Typiske tegn for meg: Mensmurringer som starter en uke før mens (dvs. 4-5 dager tidligere enn pms-murringene) Frossen og feberaktig følelse som ikke går bort ved ikm, men forsterkes Hard mage Tørst og lettere dehydrert Vi får krysse fingrene for deg! Anonymous poster hash: ad32b...850
Musemorbr / Skrevet 4. desember 2013 #4 Skrevet 4. desember 2013 Jeg tappetafset. Livmortappen lyver ikke. Knall hard inni, og lukket, men huden utenpå har blitt myk og løs, på en måte.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #5 Skrevet 4. desember 2013 Hmmm, har alltid lurt på denne tappen. Jeg aner liksom ikke hva jeg skal lete etter.Kan du gi meg et godt svar på hvordan jeg gjør det Musemor? Anonymous poster hash: 5863a...78c
Musemorbr / Skrevet 4. desember 2013 #6 Skrevet 4. desember 2013 Ja det er jo ingen avansert greie. Men det er klart det er lettere å forstå seg på hvis man vet hvordan tappen kjennes ut når man ikke er gravid. Du må bare prøve deg frem. Vask hendrr først da, og pass på å ikke ha skarpe, lange negler. Sett deg på huk, eller på do, etter hva som fungeter best for deg. Så er det bare å forsiktig kjenne etter med fingeren. Tappen merker du sansynligvis fort, med mindre du har veldig lang skjede og veldig kort finger. Da får du be om mannlig assistanse. Det er den eneste utstikkeren oppi der, så det er bare å lete.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #7 Skrevet 4. desember 2013 Haha. Fantastisk lesning. Ante virkelig ikke man kunne gjøre dette selv. Gudameg jeg er så uopplyst på en del ting. Skjønte INGENTING av hva tappetafsing var. Takk for å ha lært meg noe nytt. Humrer... Anonymous poster hash: 089dc...20c
spiresnart Skrevet 4. desember 2013 #8 Skrevet 4. desember 2013 Mitt aller første tegn var at jeg ble VELDIG fort varm. En tur i butikken var nok til at svetten rant omtrent
Regina_George Skrevet 4. desember 2013 #9 Skrevet 4. desember 2013 Første tegnet var at jeg drakk en pepsi max, noe jeg ellers er veldig glad i, men plutselig smakte det grusomt. Det smakte som grumsete vann og kullsyren sved i munnen. Dette var 8 dpo så jeg tenkte ikke på at jeg kunne være gravid. Et par dager senere ble puppene veldig ømme og da tok jeg en test som viste positiv:)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #10 Skrevet 4. desember 2013 Stikninger i skjede og livmor. Småkvalm om morgenen allerede. Tyngre å trene kondisjon enn vanlig. Mye tyngre. Jeg vetikke om jeg er gravid nå, men dette er tegn jeg hadde i tidligere graviditeter. Jeg mistenker at jeg er gravid, men det gjorde jeg i sommer også men var ikke det. Nå er det derimot litt mer sannsynlig Et annet tegn er at jeg blør litt etter samleie rett før mens, det skjedde ikkenå. Blir også litt kvisete før mens. Ingen kviser nå. Kommer ikke mensen til helgen så blir det testing på mandag. Er fryktelig spent :-) Anonymous poster hash: 496b3...bad
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #11 Skrevet 5. desember 2013 Takk for svar alle. Har nå blødd i ca et døgn, littegrann (og det kom mer når jeg trykket), så stoppet det helt opp i går. Det startet ca en uke etter EL. Hadde stikninger i livmoren i går kveld også.... Hmmmm... Lykke til til deg #10 Anonymous poster hash: 5863a...78c
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #12 Skrevet 5. desember 2013 Første graviditet var ømme pupper første tegnet. Nå hadde jeg ingen tegn i det hele tatt før uke 5, da kom kvalmen som kastet på meg.. Det "sikreste" tegnet er jo uteblitt mens som regel. Jeg har nærmest lett etter symptomer andre ganger jeg har trodf jeg var gravid, men man vet desverre aldri det sikkert før man får positiv test, gjerne flere positive også Krysser fingrene for deg hvertfall! Anonymous poster hash: 29f07...872
MamsenMedToSmå Skrevet 5. desember 2013 #13 Skrevet 5. desember 2013 Det første tegnet var KONSTANT stive nippler! Så kom den sinnsyke ømmheten i brystene, trøttheten og uvelheten..
Julie (: Skrevet 5. desember 2013 #14 Skrevet 5. desember 2013 Jeg fikk rar, tykk og hvit utflod omkring en uke etter at spiren satt (beklager detaljene, men du spurte), skjønte det med en gang at vi ble gravide i denne runden Ømme pupper, metallsmak og kvalme kom først etter at jeg hadde testet positivt. Testet positivt 3 dager før IKM.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #15 Skrevet 5. desember 2013 Jeg hadde mensliknende murringer i korsrygg og mage. Tisset ofte Var frossen Følte meg generelt uvel og "rar" Prøvde ikke, så tenkte at det måtte være en annen forklaring enn graviditet. Testet positivt 4 dager før forventet mens. 10 uker igjen til termin nå. Lykke til:) Anonymous poster hash: c05df...7a2
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #16 Skrevet 5. desember 2013 Kom på en ting til, jeg var varmere i kroppen enn jeg bruker. Målte 3 kvelder, og lå på 37,5. Hadde jo ikke feber, men merket det godt likevel. Trodde jeg hadde UVI. Anonymous poster hash: c05df...7a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå