Gå til innhold

***Marsbabyer 2014***

Anbefalte innlegg

Sånn, da var det over! Ble satt på drypp kl 22:45 i går og kl 23:30 var han født. Gikk veldig fort og jeg brukte språkbruk som en full sjømann, men jeg fikk bedt jordmødrene om unnskyldning etterpå (og forklart at jeg egentlig er veldig ordentlig, haha). Liten sterk kar, som snytt ut av nesa på faren sin.. 😊 Ønsker alle dere andre lykke til!! :)

Fortsetter under...

Annonse

Sånn, da var det over! Ble satt på drypp kl 22:45 i går og kl 23:30 var han født. Gikk veldig fort og jeg brukte språkbruk som en full sjømann, men jeg fikk bedt jordmødrene om unnskyldning etterpå (og forklart at jeg egentlig er veldig ordentlig, haha). Liten sterk kar, som snytt ut av nesa på faren sin.. Ønsker alle dere andre lykke til!! :)

Gratulerer! !

• 3 uker senere...

Hei Sol-80! Velkommen :-) Selv har jeg ul termin 23 mars. Dette blir mitt andre barn! Må innrømme at jeg gleder med veldig til å bli klar med svangerskapet nå :-p Hvordan er formen? Hvor gamle er dine andre barn?

Takk:-) formen er fin, men begynner å bli lei. Det verste er egentlig alle som skal kommentere hvor svær man er blitt og hvor fødeklar man ser ut.... Og de som skal være festlige og kaller deg for tjukka... Litt for hormonell til å le av det;-) gutta mine er 7,5 og snart 5 år, de gleder seg stort til at lillesøster skal komme:-) hvordan er formen din, da?

Joa bekken/Symfyseløsning delux så får ikke gjort alt jeg vil gjøre. Har også dårlig samvittighet ovenfor sønnen på 1,5 som ikke skjønner helt hvorfor mamma ikke kan bli med på alt... Men ellers er formen bra, og tar meg selv i å kjenne etter tegn på fødsel hele tiden :-) bare LITT utålmodig :-P

Annonse

Gratulerer så mye til dere som har fått! :laugh: Her går vi på 4 dagen overtid, uten tegn til fødsel........... :regn: Overtidskontroll på mandag, men ser for meg at jeg blir gående langt langt over :sleeping: Lov å si at man er lei? :sovne:

Å så absolutt lov ;-) her er det fortsatt en stund igjen, men har et lite håp om at babyen bestemmer seg for å komme før tiden :-)

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...