Gå til innhold

***Marsbabyer 2014***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

yodlidodlidee :-) :-) :-)

såååå kuli med ny trigruppe da ;-)

i dag er jeg 27+5, altså i uke 28 og det er 85 dager til fødsel :P..

wiiii.. åh. kjekt på julebord missA?;) så koselig. jeg craver SÅ julemat.men jeg orker ikke lage... :/..

her hadde vi middagsgjester på fredag. det var veldig kjekt! og i går hadde jeg sushikveld med ei god venninne. ;) så fra å ikke ha vært sosial på aldri så lenge har jeg virkelig fått sosialisert meg i helgen ;)

sist helg var det julebord med jobben på fridays.. ikke julemat,og det endte med at jeg ble hjemme for jeg var så trøtt ! noe som jeg fremdeles er. stuup trøtt ;/

ellers er jeg nå 100% sykemeldt,og kommer til å være det frem til perm 10.02.

ha en fin søndag videre da ;)

Titt tei, det er bare meg!! :D

Først: beklager på det sterkeste at jeg har vært fraværende...det har overhode ikke vært meningen!!

Men kan nå gi en oppdatering fra sist jeg var innom...: Prinsessen min er suuuper aktiv, noe som nytes utenom når hun sparker på ekstremt vonde plasser, da hyler jeg litt ;)

Har nettopp hatt eksamen i barn og ungdom, en eksamen jeg måtte ha for å ta fagprøven... regner med jeg har bestått ;)

Var på julebord i går, ganske booooring, men fikk pinnekjøtt så da var alt bra ;) skal på julebord igjen til helgen med mannens jobb på hotell ullensvang :D gleeeder meg :D

Er sykemeldt nå 100% til over nyttår, men den blir forlenget til permisjonen 10/02... har iiiingen energi.. men sånn er det :)

3 måneder igjen damer :D wuuuuhuu!!!

Hvordan går det med dere?? Oppdater meg!!

Annonse

Whoop whooop..endelig min tur også. 28+0! Syns det faktisk er litt rart å klikke meg inn på 3tri. Godt at den fine gjengen er her :) Og resten av gromjentene kommer sikkert snart etter.

Hatt en deilig helg, selv om jeg er konstant veldig sliten. Men akings, juleverksted og egentid på julebuldring har vært stas ( ja, bare for å kikke altså, he he)! Gleder meg til å tre på meg klatreskoa igjen. Skulle egentlig på julebord på fredag (som deg beibilykke)men hadde ikke sjans til å komme meg avgårde til tross for masse god julemat..endte totalt havarert på sofaen, sukk. Ellers er det rapport-tider på jobb som selvsagt må ferdigstilles, så kan jeg endelig sette meg til med skoleinnleveringer. Så, en blanding av veldig travelt, men også veldig gøy. Men dere som har energi og avse, jenter, send det hitover!!!

Kos deg med julebord i Ullensvang, mietutto, der er det jo sååå fint! Og ta godt vare på deg selv, regner med det hjelper på å ikke ha arbeidet pustende i nakken. Vi trenger å være litt ladet til gullene våre en etter en skal poppes til verden :)

Ellers er det fremdeles nesten uvirkelig at det helt på ordentlig baker seg en liten jente der inne i magen...er så lykkelig og forelsket!

Ha en fin søndagskveld mine fine forumfrender!

beibilykke og mietutto, DER var dere :) Har ikke "sett" dere på lenge :)

Så koselig at dere også kom inn her nå. Begynte å bli litt ensomt med bare meg og En til please ;)

Mietutto, så artig at du skal på julebord der. Der har vi vært mye, har en svigerfar der innefra. Nydelig plass! Og så tror jeg at mannen din jobber med min bror, for han skal også der ;) ÅBF? ;) Kos dere masse. Og NYYYT det flotte hotellet, ta med babetøy ;)

Så kjekt med superaktiv prinsesse i magen :) Gjør det vondt også sier du? Gratulerer med vel gjennomført eksamen. Deilig følelse!

beibilykke: Så kjekt med litt sosial helg da. Spesielt når du ikke har vært det på en stund :) Kjedelig med lite energi. Selv har jeg en del, men det går opp og ned. Noen dager er mer håpløs og jeg vil bare sove, mens andre dager er jeg full i energi. Sender dere litt jeg da ;)

En til please, sender litt energi til deg også :) Jeg synes også det er kjempe uvirkelig at det ligger et lite menneske inni magen!

I dag er jeg 28+4, synes tiden går kjempefort! Og vi er jo litt heldig som har julen og kose oss med snart. Det gjør vel til at det bare går ennå fortere :)

Nydelig søndagskveld til dere tre forumsmammaer! Og andre som evt måtte følge med her!

MissAlma: kjenner jeg har savnet å være her inne :) skal klare å holde meg her inne og ;)

Blir grådi kjekt med det julebordet tror jeg...ingenting er som en helg på hotell ;) hmmm.. nei han jobber ikke for ÅBF ;) har lagt merke til at ofte er det to firma der samtidi, hvertfall utifra facebook ;)

Ja det gjør vondt... spesielt når hun sparker eller skyver fra langt uti venstre side... føles ut som om hun treffer noe vitalt ;)

Er gråååådi deili å være ferdi med eksamen :D nå gjenstår bare fagprøven, men den tar jeg etterhvert... nå vil jeg først bare være mamma ;)

Tiden flyr... tenk... nå er det ikke lange tiden igjen... plutseli kommer fødeoppdateringene ;)

Ha en fiiiin kveld videre og god natt :D

Beibilykke... har ikke du termin 03.03??? Da skal du være 28+1 i dag da :)

hihi. der var du ja:-)

jo, samme som deg. men på appen min, bruker 2 forskjeelige sånstår det 27+6.og 85 dager igjen..:/.. hehe. men OK da. tar gjerne 28+1 istedet for :-)

MissAlma: kjenner jeg har savnet å være her inne :) skal klare å holde meg her inne og ;)

Blir grådi kjekt med det julebordet tror jeg...ingenting er som en helg på hotell ;) hmmm.. nei han jobber ikke for ÅBF ;) har lagt merke til at ofte er det to firma der samtidi, hvertfall utifra facebook ;)

Aha! Jammen da så ;) hehe. Dere skal i hvertfall samme plassen! Og jeg er bittelitt misunnelig kjenner jeg! Det er jo så luksus! Skal dere også være hele helgen eller?

Fy søren for et vær det er i Bergen nå, det bøtter jo ned som bare det. Og i dag er det joggings. Kommer til å bli våt som en kråke, men det får vi vel bare tåle :P

Julen nærmer seg mer og mer :) Men jeg er ennå ikke ferdig med handel. Hvordan ligger dere an, jenter? Flere enn meg som synes det blir vanskeligere og vanskeligere? Folk har jo ALT dem trenger, og de det ikke har, ja det kjøper de jaggu når det passer dem...

Forresten, er det noen av dere som har vært på/har planer om å gå på noen av de treffene som er i Bergen for tiden?

Hehe, hadde nok vært misunnelig selv ;) vi skal være hele helgen ja :D er maks klar nå!! :D

Jeg vurderte shopping i dag, men en smuuule usikker på hva jeg orker :P vi er så og si ferdi med julegavene, så tar det heeelt med ro på den fronten ;) men kos deg med jogging i skitaværet missA ;)

Ang treff er jeg meget usikker... hvertfall nå før jul.. i januar tror jeg at jeg kunne tenkt meg... men da håper jeg MissA og beibilykke, at dere og er med ;)

Beibilykke, må ikke høre på appen ;)

Ah! Ja, du må uansett kose deg masse! Vel unt med en liten hotellferie nå, mietutto ;):dusje::hoppe::hoppendeglad: (hihihi)

Jeg er også usikker på treff, kjenner jo ingen, men det hadde vært koselig om dere også skulle :):vinke:

Hehe, det skal jeg ;) takk for det ;)

Kjenner ingen selv :/ er det som holder meg tilbake sammen med alle "hva hvis"-tankene :P

hei igjen jenter ;)

juleshopping er ikke eksisterende atm. hehe. ikke kjøpt en eneste gave... blæ.. men. mandag om 1 uke. da skal jeg kjøpe ALLE.dermed basta;-) får lønn 15;) heldig dere som så og si er ferdig med handlingen. jeg hater å shoppe egentlig. alle folka.. blæææ.. men jeg lager meg en særdeles strategisk handleliste så jeg er nok ferdig på null komma niks ;-)

kose deg masse mietutto, på julebord. høres deilig ut!!

og missA!jogging?-!? shit ass. har ikke sjangs til å jogge noe som helst,knapt gå (vralte) mes bortover... men når ungene er ute missA,så skal jeg heller være med deg å jogge med vogn ;-)

men disse bergenstreffene. er ikke med på noe gruppe. så aner ikke hbor og når de foregår!har dere peiling på det?;) kunne jo vært kjekt det da. men enig i at da hadde det vært gøy om alle vi her inne kunne gå på samme treffet ;-)

ellers i dag skal jeg... hold dere fast.. få øyevippeextentions ;-) høres sikkert ut som den bimboen no. hehe.. men har så lyst å prøve det, og se litt freshere ut, tren å måtte kline på masse mascara! hehe. fikk sånt tilbud på mail. 70%rabatt. måttte nesten bare slå til ;-) så det blir spennende!! kl 15;-)

vel. ha en trivelig dag videre frøkner;-)

Wow, 70% rabatt?? Hvor?? Kan flere få det tilbudet?? :P hehe... du høres ikke bimbo ut... jeg skal ta manikyr og ha meg en lang runde hos frisøren før vi reiser på fredag ;) vi har lov å unne oss slike ting nå mens vi ennå kan :D koooos deg med extentionsene ;)

Kan legge deg til i gruppen, beibilykke om du vil. Ellers virker det som de har treff ganske ofte. Enten det er no de som har født eller de som venter. Dere får si ifra når dere er "klar" da, så kommer jeg også :)

Joggings ja... :regn: Jeg sitter og gruer meg i dette været. Spent på hordan det går i dag. Har ikke jogget på en uke... Og ja, jeg er lett med på joggetur med vogn også til våren ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...