Gå til innhold

Når bør man ringe føden?

Anbefalte innlegg

Jeg syns Lillegutt har vært roligere enn vanlig de siste 4 dagene og er usikker på om jeg skal ringe føden å høre eller ikke. Jeg kjenner jo regelmessig liv gjennom dagen, men i forhold til det som har vært normalt for meg, så syns jeg det har vært lite. Har også de siste dagene vært mer kvalm en vanlig også. Når skal man egentlig ringe føden? Vil jo ikke virke helt "hysterisk" heller, siden jeg kjenner daglig liv.

Anonymous poster hash: 6b913...e30

Fortsetter under...

Ring!! Jeg hadde det akkurat på akkurat samme måte for noen uker siden, og kviet meg skikkelig for å ringe. Da jeg endelig fikk tatt til mot og ringte fikk jeg beskjed om å komme inn med en gang.

Tok ctg og ul, alt var normalt og aktiviteten tok seg opp igjen. Jeg fikk beskjed om å bare ringe igjen hvis noe lignende skulle skje, heller en gang for mye enn en gang for lite.

Jordmødrene er kjempe hyggelige og ser absolutt ikke på deg som hysterisk! :)

Takk for svar :) Har ringt føden nå og de ville jeg skulle komme inn siden det har gått flere dager og aktiviteten ikke har tatt seg opp, regner med at alt er bra, men skal bli godt å få bekrefta det så jeg slipper å bekymre meg :) HI

Annonse

Jeg syntes man skal ringe føden 100 ganger for mye, enn 1 gang for lite. Var der i dag pga litt lite aktivitet siste døgnet. Heldigvis var alt bra med min, men hun ved siden av meg fikk dårlige nyheter:( Utrolig trist.

Jeg syntes man skal ringe føden 100 ganger for mye, enn 1 gang for lite. Var der i dag pga litt lite aktivitet siste døgnet. Heldigvis var alt bra med min, men hun ved siden av meg fikk dårlige nyheter:( Utrolig trist.

Så forferdelig for denne damen, dette er min store skrekk. Har veldig lav terskel når det kommer til å ringe føden. Har allerede vært der to ganger til sjekk, mulig jeg er små hysterisk men heller det enn at noe skal skje!

Alt så bra ut på sjekken :) De sjekket veldig nøye at alt var som det skulle og sa jeg måtte bare ringe hvis det kom noen andre endringer, bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite :) De var kjempe hyggelige der og syns ikke jeg var hysterisk ( fikk faktisk litt pepper for at jeg ikke hadde ringt før siden jeg hadde kjent mindre liv i flere dager ). HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...