Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #1 Skrevet 4. desember 2013 lager fruktmos til baby selv? Hvordan gjør du det, og hvilke frukt bruker du? Jeg har prøvd for første gang i dag. Brukte epler og pærer. Kokte de møre og moste de med stavmixern. Er det en grei måte å gjøre det på? Er helt grønn på sånne ting. Anonymous poster hash: fe88f...450
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2013 #2 Skrevet 4. desember 2013 Det høres helt topp ut:) Jeg pleide å ta et lite dryss kanel på også. Et tips er å fryse de i isterningbrett. Så kan du ta ut en bit i varm grøt. Grøten blir fortere kald og frukten smelter:) Epler og pærer er fint. Kokt pære hjelper også mot hard mage. Ellers er most mango en suksess for mange. Den trenger selvsagt ikke å kokes. Anonymous poster hash: 97ac0...2b2
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2013 #3 Skrevet 5. desember 2013 Det høres helt topp ut:) Jeg pleide å ta et lite dryss kanel på også. Et tips er å fryse de i isterningbrett. Så kan du ta ut en bit i varm grøt. Grøten blir fortere kald og frukten smelter:) Epler og pærer er fint. Kokt pære hjelper også mot hard mage. Ellers er most mango en suksess for mange. Den trenger selvsagt ikke å kokes. Anonymous poster hash: 97ac0...2b2 Tusen takk for svar Anonymous poster hash: fe88f...450
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå