Gå til innhold

Hvor viktig er penisstørrelsen for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det veldig mye å si?

Anonymous poster hash: dc8a2...9d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betyr alt.

Anonymous poster hash: 2eabc...b21
Skrevet

Stygt å si det, men ja. Heldigvis er samboern digg ;-) Hadde aldri fått nytelse av en liten en. Hadde sex engang med en skikkei liten en, kjente ingenting :-P 

Anonymous poster hash: 58f45...fa4
Skrevet

Ja, det er viktig!! Skjønner meg ikke på de som ikke synes dette er viktig.. (De kan ikke like sex)

Anonymous poster hash: 40216...eb9
Skrevet

Det er veldig viktig. Ikke avgjørende, men nesten. Jeg er av typen som ikke venter 3 mnder før jeg har sex med en ev. ny partner. Så da hadde nok en med veldig liten penis slitt med å komme lenger hos meg hehe :P

Den trenger ikke være veldig stor, men må fylle meg til en viss grad i alle fall :D

Skrevet

Den må iallefall være stor nok. ;)

Skrevet

De som sier størrelsen ikke betyr noe, lyver.. Spiller ingen rolle hvor flink han er til å bruke den om man ikke kjenner den er der. Må ikke nødvendigvis ha en magnum size.. Men den må ruve litt :)

Skrevet

størrelse spiller da ikke noe rolle så lenge den passer.., og er stor nok til og merkes og ikke allt for stor, utover det er det ikke så stor rolle , da handler det jo om hvordan han kan bruke den. 

Skrevet

At han er flink med tunge og hender betyr aller mest.

Og alt fra ca. 8- 22 cm har fungert utmerket her tidligere, underlivet mitt er visst tilpasningsdyktig ;).

Skrevet

Han behøver ikke å være noe mer enn gjennomsnittlig, og heller tykk enn lang.

Det viktigste er at han kan gjøre jobben!

Skrevet

Passe stor er viktig.

For stor er også et mareritt.

Anonymous poster hash: 973a8...7c1

Skrevet

Jeg er kanskje en av de som sier at størrelsen ikke har så mye å si. Men jeg har ingen dårlige erfaringer med penisstørrelser, så det er kanskje derfor? Har aldri hatt sex med en som jeg har definert som liten, eller for liten. Flaks for meg! Selvfølgelig har de hatt forskjellige størrelser, men alle har vært gjennomsnittlige eller mer enn det.

Konklusjonen jeg sitter med nå etter å ha skrevet dette må være at den kan nok ikke være for liten :P

Anonymous poster hash: a2d0f...c04

Skrevet

Veldig viktig at den ihvertfall er gjennomsnittelig stor. For liten blir helt turn off og jeg mister interessen med en gang.

Anonymous poster hash: a1d37...570

Skrevet

En liten penis duger ikke uansett hvor "flink" mannen er med den... Størrelse teller i aller høyeste grad, men det betyr ikke automatisk at større = bedre. Tykkelse er like viktig som lengde, en tynn penis kan være laang og likevel føles liten.. Har vært på begge sider av skalaen, og en altfor stor penis er like ille som en altfor liten en, bare VONDT i stedet for kleint. :P

Anonymous poster hash: ed508...7f7

Skrevet

Jeg har vært borti én som hadde veldig liten penis. Nå skal det sies at vi hadde drukket en del begge to og kl var 5-6 på morgenen. Jeg hadde vært syk en laaang periode og tålte egentlig hverken å drikke eller rangle, så for meg var det i utgangspunktet et håpløst prosjekt å begynne med sengegymnastikk på det tidspunktet.

Men, jeg kjente ham nesten ikke i det hele tatt. Han var nok veldig liten, men jeg tror kanskje alkohol og tidspunkt på døgnet kunne ha medvirket litt også. Jeg begynte å le fordi jeg kjente jeg var for sliten til å ha sex - hadde enda ikke oppdaget at han var så liten. Jeg forstod at jeg ikke burde ha ledd, for han så veldig såret ut. Forklarte veldig tydelig at jeg lo av meg selv, at jeg bare var for utslitt til at jeg ville greie å få orgasme, men at det ikke hadde noe som helst med ham å gjøre, at jeg nøt sexen likevel. Litt etterpå forstod jeg hvor liten han var. Etter det har jeg alltid hatt dårlig samvittighet for at jeg lo - selv om jeg absolutt ikke lo av ham eller størrelsen hans. Jeg synes det er fælt at han kan ha tatt det til seg!! :(

Han var en fantastisk mann ellers, men bodde på den tiden i utlandet, var bare hjemme på ferie, så ble ikke noe mer med oss.

Jeg tror jeg kunne levd med den mannen likevel, hvis han bare hadde vært oppfinnsom på andre måter.

Jeg har også vært sammen med noen som har vært svære, både lange og tykke. For lange synes jeg er vondt. Selv om jeg er rimelig trang så går det greit om mannen er stor i omkrets. Og det er noe eget med en mann som er godt utstyrt...

Men den aller beste sexen jeg noen gang har hatt er med en som er veldig gjennomsnittlig både lengde og tykkelse. Nesten på grensen til å være litt for tynn for meg fordi jeg blir så våt. Men seriøs, har aldri vært i nærheten av den sexen og den nytelsen den mannen gir meg!! Visste ikke at jeg kunne få serieorgasmer før jeg traff ham :D Vi snakker maaaange!!! :D

Konklusjonen min er vel at størrelsen ikke betyr det meste (så sant den ikke er altfor tynn, type "er du inni meg nå???"). Ellers er mannen og hans teknikk og hvordan han passer til deg det viktigste - og ikke minst følelsene for mannen!

Anonymous poster hash: 3060d...c27
Skrevet

Jepp, det er viktig. Og jeg tror de som sier noe annet lyver.

Skrevet

størrelse spiller da ikke noe rolle så lenge den passer.., og er stor nok til og merkes og ikke allt for stor, utover det er det ikke så stor rolle , da handler det jo om hvordan han kan bruke den.

Litt tvetydighet i svaret ditt. Hva mener du egentlig?

Du sier at størrelse ikke er viktig så lenge den passer? -ja og hvor stor den må være for at den passer varierer jo, så da så spiller jo størrelsen noen rolle;) :)

Skrevet

Litt viktig ja, har alltid skjekka varene før jeg har blitt sammen med dem hehe

Anonymous poster hash: 38d78...fb6

Skrevet

Aner ikke, for jeg har aldri "møtt" en liten en :P

Skrevet

Jepp, den må være akkurat passelig ( både for stor og forliten er pyton) og heldige meg har en akkurat passelig :)

Skrevet

Vet faktisk ikke hva som er verst av for liten eller for stor. Blir som noen nevnte tidligere, vondt istedet for kleint. Jeg synes tykkelsen er det viktigste. Stort sett. Med mikropenis hjelper det sikkert ikke så mye om den er aldri så tykk..

Jeg er godt fornøyd med mannen. Og her i gården var det ikke noe sampling før vi ble sammen (av helt andre grunner enn religion, forøvrig..), så det var jo flaks ;)

Anonymous poster hash: 4d80e...48f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...