Gå til innhold

Åsa eller Vilja?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere valgt? Og hva mener dere om navnene?

Tusen takk for hjelp :)

Anonymous poster hash: ae3ec...25f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vilja, men begge er veldig fine! Tror jeg ville unngå Norske bokstaver...

Anonymous poster hash: 984d9...b2c
Skrevet

Vilja,men liker bedre Lilja,men Vilja er fint også :)

Skrevet

Åsa :)

Anonymous poster hash: b65e0...cdd
Skrevet

Åsa!

Anonymous poster hash: b2ff3...641
Skrevet

Åsa, veldig flott navn. Både tøft og søtt. Vilja er helt ok.

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Mannen har veldig lyst på Åsa. Jeg liker det veldig godt jeg også. Synes det er lett å si, søtt og tøft på engang. Det eneste er det en av dere sier her, jeg ville helst unngå æ-ø-å.

Men tenker at hun blir vel den eneste Åsa i klassen, og det er jo positivt synes jeg :)

Vilja liker jeg veldig godt, lett å si og klinger fint. Men er redd det blir et poppis navn..

Mhmmm..det er vanskelig! Setter stor pris på flere meninger :D

Skrevet

Siden åsa rimer på noe stygt på d, ville jeg valgt vilja. Hva med embla? Litt i samme gate.. eller cora?

Skrevet

Jeg liker Åsa!! Syns som du sier at det er søtt og tøft på samme tid. Dessuten er det ikke så poppis og jeg ser for meg det navnet til ei jente som tør å si sin egen mening og som ikke lar seg rynke på nesa ;)

Skrevet

Siden åsa rimer på noe stygt på d, ville jeg valgt vilja. Hva med embla? Litt i samme gate.. eller cora?

Ja jeg ser den. Men det er da mange navn som rimer på mindre pene ord..Som feks Nora.

Embla er litt kult :) Men liker kanskje de to andre bedre. Cora er ikke min smak. Men takk for mening og forslag :)

HI

Skrevet

Tror dere Vilja kommer til å bli ett populært navn? Jeg har ikke lyst å gi henne ett navn som flere rundt ho i samme alder har.. Skjønner dette bare blir synsing :) Men hva tror dere?

HI

Skrevet

Åsa er et kjempefint navn! Det ville jeg absolutt ha valgt. Hmmm...kanskje det må inn på min egen liste :)

Skrevet

Ja jeg ser den. Men det er da mange navn som rimer på mindre pene ord..Som feks Nora.

Embla er litt kult :) Men liker kanskje de to andre bedre. Cora er ikke min smak. Men takk for mening og forslag :)

HI

hehe... hadde ikke falt meg inn å tenke på de rimeordene :D

Skrevet

Hva hadde dere valgt? Og hva mener dere om navnene?

Tusen takk for hjelp :)

Åsa passer fint på ei søt, lita jente OG på ei voksen dame. Vilja er også veldig fint, og er kanskje litt mer "jentete"? Jeg stemmer på Åsa! Tøft og fint navn!! :) Kjenner ei dame som heter det, og har bare positive assosiasjoner til dette navnet. Åse er også fint, men liker kanskje Åsa bedre. Hva med Åste eller Åsta? Asta er også fint. Da unngår dere å-en. Jeg synes ikke det er så farlig med de norske bokstavene, men nå er jeg veldig glad i det særnorske, da :) Og vil helst ha et navn med disse bokstavene!! :D Så jeg synes bare det er positivt med æ, ø og å i et navn!

Skrevet

Ville valgt Åsa. Jeg ville ikke vært redd for at det brukes Å, men det er litt dumt er at Asa er et guttenavn. Åsa blir jo Asa på engelsk. Men jeg ville fortsatt valgt Åsa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...